Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is interessant op de route Pensacola- Orlando?
Wat is interessant op de route Pensacola- Orlando?
In oktober vlieg ik samen met mijn volwassen zoon naar Pensacola om na een paar dagen daar richting Orlando te vertrekken en later via Miami naar Nederland terug.
We willen de afstand Pensacola - Orlando in een paar dagen doen. Wat is er voor 2 volwassenen interessant op deze route?
Is de kustweg de moeite waard of kunnen we beter in 1 keer via de turnpike doorrijden naar bijv. omgeving Tampa?
Knaapje
We willen de afstand Pensacola - Orlando in een paar dagen doen. Wat is er voor 2 volwassenen interessant op deze route?
Is de kustweg de moeite waard of kunnen we beter in 1 keer via de turnpike doorrijden naar bijv. omgeving Tampa?
Knaapje
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Wat is interessant op de route Pensacola- Orlando?
Wij hebben in maart jl. van Pensacola naar (richting) Tampa gereden, zie mijn reisverlag, heen van Tallahassee naar Pensacola via de I 10,erg saai en terug de kustweg: soms druk, soms mooi en soms ook saai.
Onderweg hebben we nog een kort bezoek gebracht aan Eden State Park, wat wij erg mooi vonden.
gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Onderweg hebben we nog een kort bezoek gebracht aan Eden State Park, wat wij erg mooi vonden.
gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 4761 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne