Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
skyline miami
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
skyline miami
Waar heb je het beste en mooiste uitzicht op de skyline van miami? 

- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Rusty Pelican inderdaad! Geweldig uitzicht, mooi plekje!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Volgens mij zijn we daar op jouw aanraden wezen etenJasmino schreef:Rusty Pelican inderdaad! Geweldig uitzicht, mooi plekje!

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is dat zo? Goede tip dus!Njit schreef:Volgens mij zijn we daar op jouw aanraden wezen etenJasmino schreef:Rusty Pelican inderdaad! Geweldig uitzicht, mooi plekje!

Maar volgens mij had ik de tip via dat andere foum, was er ook heel blij mee!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ik het me goed herinner moet je de brug naar Key Biscayne nemen, de Rickenbacker Causeway. Dat is een tolweg. Na de brug ligt het restaurant meteen aan de linkerkant. Wij hebben er destijds niet gegeten, alleen genoten van het uizicht (er was namelijk een bruiloftfeest aan de gang). Behalve de tol is het uitzicht dus gratis, het eten en drinken kun je zo duur maken als je zelf wil natuurlijk.
Winston Churchill
Winston Churchill
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Route: LinkSouraia schreef:Hoe kom je daar vanuit Miami SB? enne wat kost dat ??
Het adres is: 3201 Rickenbacker Causeway, miami
Toen wij er waren was er ook een bruiloftsfeest aan de gang maar daar hadden we verder geen last van.
We hadden speciaal om een tafeltje buiten gevraagd en gekregen. Daar hebben we heerlijk gegeten (niet goedkoop - wel erg goed) en lekker kunnen genieten van de zonsondergang.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Het uitzicht vanuit de Rusty Pelican op de skyline van Miami is inderdaad fantastisch. Vooral 's avond na zonsondergang is het een plaatje. Het is bij ons al jaren vaste prik om hier minstens één keer te eten als we in Miami zijn. Tot nu toe nog nooit tegengevallen, hoewel de laatste keer (vorig jaar mei) de palmbomen nogal kaal waren. Wellicht dat dit nu weer wat is aangegroeid. Ook een diner is hier zeer aan te bevelen. Dit is één van de weinige plekken op Key Biscayne waar je goed kunt eten voor een redelijke prijs. Vraag om een tafeltje buiten op het terras (met vuurkorven) zodat je gegarandeerd bent van een romantisch avondje.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3147 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 4 Reacties