Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
exit reizen
exit reizen
Hallo forum leden, afgelopen jaar heb ik veel informatie voor mijn reis naar Californie van deze site kunnen halen en ik hoop dat ook deze keer iemand mij kan helpen. Dit jaar wil ik in juli of augustus naar florida gaan. Op internet ben ik op zoek gegaan naar reisburo's en zo kwam ik bij exit reizen terecht. Volgens mij zeer scherpe prijzen. Verleden jaar heb ik alles via het reisburo bij mij in de buurt geregeld. Maar heeft iemand van jullie ervaring met exit reizen.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
JohnB
Alvast bedankt voor jullie reactie.
JohnB
Misschien een beetje eentonig, maar ik sluit me bij de vorige antwoorden aan.....we hebben al een paar keer via Exit reizen een (Florida)vakantie geboekt....prima geregeld...
fijne vakantie!!
Karin
fijne vakantie!!
Karin
There's two ways to take what this life's gonna throw at you: You can choose to win or lose, it's all about attitude.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9141 Weergaves
-
Laatste bericht door Kristel De Schryver
-
- 4 Reacties