Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welk hotel in Miami?
-
- Amerika-ontdekker
Welk hotel in Miami?
We hebben onze huwelijksreis geboekt voor 11 januari t/m 2 februari bij American vacations.
Nou hadden ze ons eerst in Days inn van Miami gezet maar ik lees zulke slechte berichten dat ik liever iets anders wil proberen.
De volgende hotels zijn mogelij":
-Deauville Beach Resort
-Howard Johnson Dezerland
-Best Western Atlantic Beach
-Four Point Sheraton (deze is het duurste)
Het hoeft niet superdeluxe te zijn want we lopen toch meer in de stad, maar schoon is wel belangrijk!
Wie kan me helpen en heeft ervaring met deze hotels? of valt de eerste toch wel mee?
Alvast bedankt!
groetjes,
Esther
Nou hadden ze ons eerst in Days inn van Miami gezet maar ik lees zulke slechte berichten dat ik liever iets anders wil proberen.
De volgende hotels zijn mogelij":
-Deauville Beach Resort
-Howard Johnson Dezerland
-Best Western Atlantic Beach
-Four Point Sheraton (deze is het duurste)
Het hoeft niet superdeluxe te zijn want we lopen toch meer in de stad, maar schoon is wel belangrijk!
Wie kan me helpen en heeft ervaring met deze hotels? of valt de eerste toch wel mee?
Alvast bedankt!
groetjes,
Esther
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben afgelopen keer in het Sonesta hotel in Coconut Grove geslapen.
Waren 127 euro per nacht kwijt. Niet goedkoop maar wel een super hotel!
Vanuit Coconut Grove ben je ook zo op Miami Beach.
http://www.sonesta.com/CoconutGrove/
Waren 127 euro per nacht kwijt. Niet goedkoop maar wel een super hotel!
Vanuit Coconut Grove ben je ook zo op Miami Beach.
http://www.sonesta.com/CoconutGrove/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hallo Esther
Ik heb begin deze maand beroepsmatig nog enige dagen in het Deauville Beach Resort verbleven en kan daar in alle eerlijkheid alleen maar vol lof over zeggen het als een super hotel ervaren te hebben.
Een vergelijking met de andere genoemde hotels kan ik je helaas echter niet geven, maar over het Deauville Beach Resort niets dan lof dus.
Als je meer specifieke informatie over mijn ervaringen met dit hotel wenst te hebben, dan laat gerust maar horen.
Groetjes:
Monique
Ik heb begin deze maand beroepsmatig nog enige dagen in het Deauville Beach Resort verbleven en kan daar in alle eerlijkheid alleen maar vol lof over zeggen het als een super hotel ervaren te hebben.
Een vergelijking met de andere genoemde hotels kan ik je helaas echter niet geven, maar over het Deauville Beach Resort niets dan lof dus.
Als je meer specifieke informatie over mijn ervaringen met dit hotel wenst te hebben, dan laat gerust maar horen.
Groetjes:
Monique
-
- Amerika-ontdekker
- gert & peggy
- Amerika-ontdekker
Best Western Oceanfront Resort
We hebben in juni 2007 in 't Best Western Oceanfront Resort overnacht.
Zijn eerder kleine appartementjes, met grote masterbedroom, keuken met gasfornuis, microwave, grote koelkast en een warenhuis vlak om de hoek. De manager spreekt ook een beetje NL van in zijn Amsterdamse periode.
Zeer sterk aan te bevelen, alleen, 't ligt nogal wat noorderlijk van Miami natuurlijk. (ik dacht 94street)
Zijn eerder kleine appartementjes, met grote masterbedroom, keuken met gasfornuis, microwave, grote koelkast en een warenhuis vlak om de hoek. De manager spreekt ook een beetje NL van in zijn Amsterdamse periode.
Zeer sterk aan te bevelen, alleen, 't ligt nogal wat noorderlijk van Miami natuurlijk. (ik dacht 94street)
-
- Amerika-newbie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1236 Weergaves
-
Laatste bericht door PSVwally