Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Politiek Florida
Politiek Florida
Beste,
Ik zit hier een beetje met een probleem, en dat is namelijk;
Ik moet voor Geschiedenis een werkstuk maken over koloniën, en ik heb dus Florida gekozen.
Nu kom ik uit bij de deelvraag; Wat is er verandert op Politiek gebied?
Alleen ik kan dit niet vinden, iemand die hier enig informatie over heeft?
Ik zit hier een beetje met een probleem, en dat is namelijk;
Ik moet voor Geschiedenis een werkstuk maken over koloniën, en ik heb dus Florida gekozen.
Nu kom ik uit bij de deelvraag; Wat is er verandert op Politiek gebied?
Alleen ik kan dit niet vinden, iemand die hier enig informatie over heeft?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Misschien heb je hier iets aan Mittchel http://en.wikipedia.org/wiki/Category:P ... of_Florida
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Huiswerk moet je ook gewoon zelf maken. Hebben ze je dat nooit geleerd op schoolMittchel schreef:Belachelijke tip, al paar keer gedaan namelijk.lelie schreef:Tip: google
:welcome:
Bedankt vana.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zo belachelijk is die tip niet!Mittchel schreef:Belachelijke tip, al paar keer gedaan namelijk.lelie schreef:Tip: google
:welcome:
Als je gericht zoekt, is Google je beste vriend. Als je zelf iets gevonden hebt en hier aangeeft waar je meer informatie over wilt hebben kunnen we je misschien best helpen. Verwacht niet dat je hier zomaar een voorgekauwd antwoord voor je huiswerk krijgt zoals Njit ook al aangeeft.
Men is best bereid je verder te helpen maar laat ook zien wat voor acties je zelf ondernomen hebt en wat je zelf al uitgezocht hebt.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4270 Weergaves
-
Laatste bericht door Vlinder72
-