Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cruise Disney (waar te boeken)
Cruise Disney (waar te boeken)
Wij zijn op dit moment ons alweer aan het oriënteren op onze volgende vakantie.
En dit keer willen we daar een Dsineycruise aan toevoegen.
Nou vraag ik me af waar deze geboekt is door voorgangers......
In nederland of in Amerika met een bepaald reisburo of gewoon bij Disney zelf.
Ervaringen zijn erg welkom, alvast reuze bedankt.
Yvet
En dit keer willen we daar een Dsineycruise aan toevoegen.
Nou vraag ik me af waar deze geboekt is door voorgangers......
In nederland of in Amerika met een bepaald reisburo of gewoon bij Disney zelf.
Ervaringen zijn erg welkom, alvast reuze bedankt.
Yvet
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Animar
- Amerikakenner
Het kan wel in Nederland, maar het is duurder en je hebt een beperkte keus in hutten. Dan kun je alleen de goedkopere nemen, met bijbehorende goedkopere hotels.
Wij hebben onze cruise en aangeplakte vakantie in Orlando geboekt bij The Magic For Less. Héle goeie ervaringen mee van eerdere reizen en ook nu zijn we weer fantastisch geholpen met alles. Als je daar boekt, krijg je ook nog "zakgeld" mee voor aan boord! (is trouwens bij meerdere Amerikaanse organisaties zo hoor).
Wij hebben onze cruise en aangeplakte vakantie in Orlando geboekt bij The Magic For Less. Héle goeie ervaringen mee van eerdere reizen en ook nu zijn we weer fantastisch geholpen met alles. Als je daar boekt, krijg je ook nog "zakgeld" mee voor aan boord! (is trouwens bij meerdere Amerikaanse organisaties zo hoor).
Anita
- tiggerific
- Amerika-ontdekker
Wij komen net terug van een Disney Cruise. Gewoon geboekt bij Holland International. Was voor ons het goedkoopste. Je kan ook de duurdere hutten boeken dus zelf uitzoeken hoeveel geld je wilt uitgeven. Het enige nadeel is dat je pas op het allerlaatste moment je hutnummer weet, omdat Holland International korting krijgt omdat je hut nog niet vastligt en dat je dus flexibel bent. Je categorie ligt echter wel vast, dus verder niets aan de hand.
Wil je meteen weten welk hutnummer je hebt of zelf je hut uitzoeken dan kan je gewoon rechtstreeks bij Disney boeken. Dat is dan de goedkoopste optie.
Groetjes Tiggerific
Wil je meteen weten welk hutnummer je hebt of zelf je hut uitzoeken dan kan je gewoon rechtstreeks bij Disney boeken. Dat is dan de goedkoopste optie.
Groetjes Tiggerific
- Animar
- Amerikakenner
Sandy,
kijk eens op http://www.disneycruiseline.com
Het is "gewoon" een cruise, maar dan helemaal van Disney en dus in het teken van Disney. Je kunt verschillende dingen doen, 3 dagen, 4 dagen, 7 dagen. Je komt dan op verschillende bestemmingen. Wij gaan voor drie nachten aan boord en gaan naar Nassau en Castaway Cay. Castaway Cay is een privé eiland van Disney in de Bahama's.
Echt super! Althans, dat verwachten wij ervan!
Wij zijn helemaal geen "bootjesmensen", ik zou nooit een gewone cruise doen, maar ja..... deze is van Disney!!! En dat moeten we toch allemaal gedaan hebben he!
kijk eens op http://www.disneycruiseline.com
Het is "gewoon" een cruise, maar dan helemaal van Disney en dus in het teken van Disney. Je kunt verschillende dingen doen, 3 dagen, 4 dagen, 7 dagen. Je komt dan op verschillende bestemmingen. Wij gaan voor drie nachten aan boord en gaan naar Nassau en Castaway Cay. Castaway Cay is een privé eiland van Disney in de Bahama's.
Echt super! Althans, dat verwachten wij ervan!
Wij zijn helemaal geen "bootjesmensen", ik zou nooit een gewone cruise doen, maar ja..... deze is van Disney!!! En dat moeten we toch allemaal gedaan hebben he!
Anita
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht