Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Black Bear Wilderness Preserve
Black Bear Wilderness Preserve
Hoi,
Zijn er mensen met een recente ervaring met bezoeken van Black Bear Wilderness Area?
Ik kan er hier weinig op vinden en op het www is het wat wisselend.
Bij voorbaat dank!
MarinerV
Zijn er mensen met een recente ervaring met bezoeken van Black Bear Wilderness Area?
Ik kan er hier weinig op vinden en op het www is het wat wisselend.
Bij voorbaat dank!
MarinerV
-
USAreiziger
- Amerikakenner
- Berichten: 857
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 19:54
- Aantal x V.S. bezocht: 36
- Locatie: Oosthuizen
- Contacteer:
Re: Black Bear Wilderness Preserve
Hi,
Het is wel al een tijd geleden maar wij vonden het toen wel de moeite waard. Alleen ligt het er wel aan in welke periode je gaat. Als je in het hoogseizoen gaat kan het extreem heet zijn. Op de Boardwalks en andere plekken loop je volop in de zon. Persoonlijk vind ik het de moeite waard na of voor het zomerseizoen als de temperaturen wat aangenamer zijn.
Groetjes
Monique
Het is wel al een tijd geleden maar wij vonden het toen wel de moeite waard. Alleen ligt het er wel aan in welke periode je gaat. Als je in het hoogseizoen gaat kan het extreem heet zijn. Op de Boardwalks en andere plekken loop je volop in de zon. Persoonlijk vind ik het de moeite waard na of voor het zomerseizoen als de temperaturen wat aangenamer zijn.
Groetjes
Monique
Amerika Specialist http://www.traveltousa.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Black Bear Wilderness Preserve
We gaan in de herfstvakantie. 15 t/m 24 oktober.
-
USAreiziger
- Amerikakenner
- Berichten: 857
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 19:54
- Aantal x V.S. bezocht: 36
- Locatie: Oosthuizen
- Contacteer:
Re: Black Bear Wilderness Preserve
Hi,
Dan zou ik dit zeker bezoeken. Dan zijn de temperaturen aangenamer en het is een mooie wandeling waar je veel wilde dieren ziet. Althans wij toen wel.
Groetjes
Monique
Dan zou ik dit zeker bezoeken. Dan zijn de temperaturen aangenamer en het is een mooie wandeling waar je veel wilde dieren ziet. Althans wij toen wel.
Groetjes
Monique
Amerika Specialist http://www.traveltousa.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 11488 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne