Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Little Tooth original of Little Tooth II?
Little Tooth original of Little Tooth II?
Ik zit me te oriënteren op Floria waar wij de dolfijnentocht met Little Tooth willen doen. Nu zie ik dat ze meerdere opties hebben
De original boot vaart alleen op specifieke data (voor aug. als wij er zijn nog niet bekend). Boot twee vaart dagelijks.
Obv de site wordt mij niet duidelijk of en zo ja er verschil is tussen de twee opties. Weet iemand dit?
De original boot vaart alleen op specifieke data (voor aug. als wij er zijn nog niet bekend). Boot twee vaart dagelijks.
Obv de site wordt mij niet duidelijk of en zo ja er verschil is tussen de twee opties. Weet iemand dit?
www.hamakyreis.wordpress.com
2000 jaar au pair in CT en trip NY - Florida- zuiden - LA
2002 NO VS + ZO Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
̶2̶0̶2̶5̶ ̶N̶Y̶ ̶-̶ ̶P̶h̶i̶l̶a̶d̶e̶l̶p̶h̶i̶a̶ ̶-̶ ̶A̶t̶l̶a̶n̶t̶a̶ ̶-̶ ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
2026 NY - Philadelphia - Atlanta -Florida
2002 NO VS + ZO Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
̶2̶0̶2̶5̶ ̶N̶Y̶ ̶-̶ ̶P̶h̶i̶l̶a̶d̶e̶l̶p̶h̶i̶a̶ ̶-̶ ̶A̶t̶l̶a̶n̶t̶a̶ ̶-̶ ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
Re: Little Tooth original of Little Tooth II?
Ik zou de Sea Screamer nemer in plaats van de stoomboot op tuf tuf snelheid 
De "Little Toot" tour is op hun oudere (kleinere) boot, de "Little Toot II" tour is op hun nieuwere (iets grotere boot). Wij hebben in 2023 de Little Toot II tour gedaan, kan het aanbevelen. Dolfijnen op een paar meter afstand die achter de boot aanzwemmen en boven het water uit springen!
-
jeppiepruts
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Super leuk die Little Toot. De dolfijnen spelen geweldig op die enorme hekgolf. Ik heb de tour in de originele Toot gedaan en zou die aanbevelen. Er gaan maar 28 in plaats van 50 passagiers op en dat maakt de beleving wel anders denk ik.
Dank voor jullie reacties.
Dan weet ik in ieder geval het verschil tussen de opties.
Dan weet ik in ieder geval het verschil tussen de opties.
www.hamakyreis.wordpress.com
2002 NO VS + ZO Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
2002 NO VS + ZO Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶