Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wedstrijd bijwonen in Florida.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wedstrijd bijwonen in Florida.
Hoi, Ik wil graag met het gezin een wedstrijd meemaken in Florida. We zijn er in de periode 15 augustus-28 augustus. Ik heb gehoord dat het echt de moeite is (maar wel prijzig). Wat raden jullie aan? Een ijshockeywedstrijd? Basketbal? American football? En waar kan je het best de tickets kopen? Moet dat op voorhand of kan het pakweg een paar dagen ervoor? Bedankt!
Onze reisroute is Orlando - Clearwater Beach - Naples - Keys - Miami - Cape Canaveral - Orlando.
Onze reisroute is Orlando - Clearwater Beach - Naples - Keys - Miami - Cape Canaveral - Orlando.
Re: wedstrijd bijwonen in florida
IJshockey en Basketbal beginnen pas in oktober. Amerikaans voetbal in september al zijn er oefenwedstrijden in augustus. Blijft over honkbal. In Florida heb je de Miami Marlins en Tampa Bay Rays. Kaarten zijn makkelijk te krijgen aangezien er weinig publiek komt kijken.
Re: wedstrijd bijwonen in florida
Een honkbalwedstrijd in de Minor League Baseball (een niveau lager dan de MLB, maar een prima speelniveau) is altijd een leuk uitstapje. Klein stadion, je kunt alles zien, en een stuk goedkoper.
https://www.visitflorida.com/travel-ide ... l-florida/
https://www.visitflorida.com/travel-ide ... l-florida/
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
- Almere vak V
- Amerika-expert
Re: Wedstrijd bijwonen in Florida.
Competities in basketball, hockey en football starten allemaal later.
Football zit je dan in week 3 van pre-season. Stel je van pre-season football niet te veel voor. De starters zullen niet spelen. Het zal vooral 2nd en 3rd string zijn wat speelt om zichzelf op het roster te spelen. Het heeft dan ook weinig met een regulier footballwedstrijd van doen. Mensen zitten rustig te kijken. Eten wat en drinken wat. Kaarten zijn relatief gezien voor een habbekrats te krijgen. Voor 25 dollar ben je al binnen. Een maand later tijdens het reguliere seizoen is zo'n kaartje al snel 4 tot 8 keer duurder. Maar als je het nog nooit gezien hebt. Wellicht best geinig.
Een competitief alternatief in die periode kan honkbal zijn. Ik vind het niks. Maar nogmaals, ook hier geldt als je nog nooit bij een wedstrijd bent geweest in Amerika wellicht best geinig. Honkbal in Florida is een beetje vergane glorie. De laatste keer dat de Marlins de World Series wonnen is al weer 20 jaar geleden. In Florida zijn ze tegenwoordig beter in hockey...
Ik weet niet wat jij duur vindt. Maar 4 kaartjes voor 44 dollar lijkt me toch best acceptabel?
Kom en ga wanneer je wilt. Loop een beetje rond. Eet en drink waar je zin in hebt. En vergeleken met football is het een relatief makkelijk en overzichtelijk spelletje.
- Jazzkat
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Waar zoeken jullie dit op?
Wij zijn de laatste 3 weken van Januari in Florida op verschillende plekken. Maar ik kan nog niets vinden qua leuke sport wedstrijden.
Vorig jaar zijn we naar een roller derby geweest, in Minnesota. Was zo leuk. Zo iets zoek ook in Florida.
Het hoeft niet echt de hoogste klasse te zijn, maar gewoon leuk.
Wij zijn de laatste 3 weken van Januari in Florida op verschillende plekken. Maar ik kan nog niets vinden qua leuke sport wedstrijden.
Vorig jaar zijn we naar een roller derby geweest, in Minnesota. Was zo leuk. Zo iets zoek ook in Florida.
Het hoeft niet echt de hoogste klasse te zijn, maar gewoon leuk.
Live the life you love
Love the life you live
Love the life you live
Websites van de competities.
Wat is leuk?
- Jazzkat
- Amerika-ontdekker
Het hoeft niet specifiek een NFl, NHL wedstrijden te zijn. Dus dat bedoel ik met leuk. OF een sport zoals Roller Derby dus iets wat je niet zo gauw zou bezoeken.
En Website van de competities zegt me niet zo veel, welke competities?
En Website van de competities zegt me niet zo veel, welke competities?
Live the life you love
Love the life you live
Love the life you live
NBA, NFL en NHL bijvoorbeeld. Voor Roller Derby zou je kunnen googlen met "Roller Derby Events in Florida".
College basketbal is leuk!
- Almere vak V
- Amerika-expert
Alle grote competities zowel professioneel als in college zijn aan de gang. Het enige wat op dat moment stilligt is honkbal. Maar dat is in Florida al lang vergane glorie...
NBA en NHL zitten in de reguliere competitie. Ik zou er punt com achter zetten dan ben je al een heel eind.
NFL speelt het eerste weekend van januari nog reguliere competitie. Daarna gaan de playoffs beginnen. Drie franchices in Florida. Voor Tampa Bay zou ik nergens op rekenen. Maar Miami en Jacksonville maken wel een kans voor de playoffs. Of ze dan thuis spelen is maar de vraag. Mochten ze thuis spelen dan is de vraag of je de prijs voor de kaartjes wilt betalen.
NBA schema is nog niet bekend. Maar ga er vanuit dat Miami en Orlando in die periode rond de 10 wedstrijden in eigen stadion spelen. Als je wat hoger gaat zitten zijn de prijzen zeer acceptabel. Voor het echte gevoel zou ik op de eerste ring gaan zitten.
NHL schema is wel bekend. De Panthers spelen 4 keer thuis in je genoemde periode. De lightning speelt 5 keer thuis. Panthers zijn regerend kampioen. Lightning heeft het de laatste 4 jaar 2 keer gewonnen.
Dan heb je nog allerlei colleges waar allerlei sporten op allerlei niveau's worden gespeeld. Je hebt 4 divisies. Division 1 is het hoogste nivau. Division 4 is het laagste niveau. Maar kan nog steeds zeer vermakelijk zijn!!
Je zou ook ijshockey in de lagere divisies kunnen overwegen. Toegangsprijzen zijn een flink stuk lager dan in de NHL. In de ECHL heb je Jacksonville Icemen, Orlando Solar Bears en Florida Everblades.
- Jazzkat
- Amerika-ontdekker
Dank jullie wel Almere Vak C en MTL.
Ik denk dat ik hier wel iets verder mee kom.
Ik denk dat ik hier wel iets verder mee kom.
Live the life you love
Love the life you live
Love the life you live
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 1734 Weergaves
-