Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis 83angel: tips 9 dagen westkust gezin
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Reis 83angel: tips 9 dagen westkust gezin
De vluchten en de cruise zijn geboekt nu is het tijd om te kijken om de tijd die wij hebben in te delen.
wij gaan in de meivakantie en hebben de 2e week een disney cruise met nog een paar dagen in fort lauerdale.
Wij vliegen op fort myers.
voorlopige reisplanning:
za tot di: fort myers / cape coral (volgens mij is cape coral beter te doen. willen dan een dag naar sanibel)
di-wo of do naar de everglades
wo of do naar de keys (ik denk marathon of key largo)
zo einde van de dag naar fort lauerdale zodat wij daar de volgende dag aan boord van de cruise ship kunnen.
is zoveel dagen keys niet erg lang?
ik twijfel om ook nog naples toe te voegen.
Tips voor accomodaties zijn ook welkom. hotel of air bnb maakt niet zoveel uit.
Kinderen zijn dan 6 en 8 jaar oud.
wij gaan in de meivakantie en hebben de 2e week een disney cruise met nog een paar dagen in fort lauerdale.
Wij vliegen op fort myers.
voorlopige reisplanning:
za tot di: fort myers / cape coral (volgens mij is cape coral beter te doen. willen dan een dag naar sanibel)
di-wo of do naar de everglades
wo of do naar de keys (ik denk marathon of key largo)
zo einde van de dag naar fort lauerdale zodat wij daar de volgende dag aan boord van de cruise ship kunnen.
is zoveel dagen keys niet erg lang?
ik twijfel om ook nog naples toe te voegen.
Tips voor accomodaties zijn ook welkom. hotel of air bnb maakt niet zoveel uit.
Kinderen zijn dan 6 en 8 jaar oud.
Re: Reis 83angel: tips 9 dagen westkust gezin
Ook in mei is het flink warm in Florida
je hebt drie bestemmingen in 9 dagen. Tijdens de Cruise zal je ongetwijfeld ook aan land gaan. Waar?
Sanibel Island is nog steeds herstelde van de orkaan. Las dat nog lang niet alles weer open is.
Wat vinden jullie leuk verder?
De Keys zijn best klef kwa temperatuur, ik zou er zelf niet zo lang hoeven zitten.
Persoonlijk zou ik eens kijken of er een mooi park in te plannen is op de route.
Sanibel Island is nog steeds herstelde van de orkaan. Las dat nog lang niet alles weer open is.
Wat vinden jullie leuk verder?
De Keys zijn best klef kwa temperatuur, ik zou er zelf niet zo lang hoeven zitten.
Persoonlijk zou ik eens kijken of er een mooi park in te plannen is op de route.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Reis 83angel: tips 9 dagen westkust gezin
wij doen een disney cruise en gaan alleen naar de disney eilanden.
Ik las idd dat sanibel nog niet alles open is maar volgens mij zijn er wel wat stranden te bezoeken.
Wij willen in ieder geval naar de everglades daar wandelen en een (prive) airboat tocht doen.
De pretparken slaan wij bewust over, willen over een paar jaar nog terug gaan en dan de parken doen incl de omgeving van orlando.
Tubing op de rivieren lijkt mij ook leuk maar daar zitten wij een beetje uit de richting als ik het zo zie.
We willen gewoon de sfeer van florida proeven.
Ik las idd dat sanibel nog niet alles open is maar volgens mij zijn er wel wat stranden te bezoeken.
Wij willen in ieder geval naar de everglades daar wandelen en een (prive) airboat tocht doen.
De pretparken slaan wij bewust over, willen over een paar jaar nog terug gaan en dan de parken doen incl de omgeving van orlando.
Tubing op de rivieren lijkt mij ook leuk maar daar zitten wij een beetje uit de richting als ik het zo zie.
We willen gewoon de sfeer van florida proeven.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1170 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 4 Reacties