Ik heb even jullie kennis en ervaring nodig Wij gaan in de meivakantie 2025 (18 april t/m 4 mei) voor de tweede keer naar Florida met ons gezin (twee kinderen van 13 en 14 jaar). Ik ben op zoek naar tips waar het mooi is om te snorkelen. Mochten er ook tips zijn van organisaties die deze snorkeltours faciliteren dan zijn deze ook zeker welkom
Wij snorkelden in 2016 via deze organisatie: https://pennekamppark.com/snorkeling-tours/
Was prima geregeld. Wat ik mij wel herinner is dat de kinderen niet echt durfden te snorkelen. Ze waren gewend dat vanaf de kust te doen. En hier word je midden op zee gedropt. Maar die waren wel wat jonger dan jouw kinderen zijn. Ik denk dat dat scheelt. Wel iets om rekening mee te houden misschien.
Inderdaad beste plek om te snorkelen bij de Keys want daar is een rif, Key Largo is daarvoor een prima vertrekpunt. Wij hebben Pennekamp al paar keer gedaan, mijn kinderen waren toen ook van die leeftijd ongeveer. Als ik nu zou boeken zou ik ook bij andere tours kijken. Bij Pennekamp kun je niet (meer) annuleren las ik en voor een snorkeltour in Florida moet je wel kunnen annuleren, bv als het bewolkt wordt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.