Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips snorkelen Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Vrouw Bloem
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Tips snorkelen Florida

Bericht door Vrouw Bloem »

Dag,

Ik heb even jullie kennis en ervaring nodig :) Wij gaan in de meivakantie 2025 (18 april t/m 4 mei) voor de tweede keer naar Florida met ons gezin (twee kinderen van 13 en 14 jaar). Ik ben op zoek naar tips waar het mooi is om te snorkelen. Mochten er ook tips zijn van organisaties die deze snorkeltours faciliteren dan zijn deze ook zeker welkom :)

Hartelijke groet,
Sandra
jeppiepruts
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Tips snorkelen Florida

Bericht door jeppiepruts »

Wij snorkelden in 2016 via deze organisatie: https://pennekamppark.com/snorkeling-tours/
Was prima geregeld. Wat ik mij wel herinner is dat de kinderen niet echt durfden te snorkelen. Ze waren gewend dat vanaf de kust te doen. En hier word je midden op zee gedropt. Maar die waren wel wat jonger dan jouw kinderen zijn. Ik denk dat dat scheelt. Wel iets om rekening mee te houden misschien.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 68

Re: Tips snorkelen Florida

Bericht door harryh »

Inderdaad beste plek om te snorkelen bij de Keys want daar is een rif, Key Largo is daarvoor een prima vertrekpunt. Wij hebben Pennekamp al paar keer gedaan, mijn kinderen waren toen ook van die leeftijd ongeveer. Als ik nu zou boeken zou ik ook bij andere tours kijken. Bij Pennekamp kun je niet (meer) annuleren las ik en voor een snorkeltour in Florida moet je wel kunnen annuleren, bv als het bewolkt wordt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer