Ervaringen met het huren van een vakantiewoning in Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
ikbeneva
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Ervaringen met het huren van een vakantiewoning in Florida.

Bericht door ikbeneva »

Wij gaan over twee weken voor de eerste keer naar Orlando en hebben een villa gehuurd in Davenport. Ik heb destijds gezocht via Airbnb en kwam toen op een profiel terecht van een Nederlandse eigenaar, die hier toevallig ook op het forum zit! We hebben de villa uiteraard nog niet gezien, maar het contact met haar loopt echt heel fijn. Ze denkt ook mee en geeft tips. Hieronder kun je de link vinden. Ze biedt meerdere villa's aan en is voor ieder wat wils!

https://primevillasorlando.com/

Uiteraard kan ik bij terugkomst laten weten hoe het daadwerkelijk was :thumbup:
deejaykb
Amerika-ontdekker

Bericht door deejaykb »

Laredo schreef:
04 apr 2024, 21:52
Ik heb afgelopen december/januari twee weken in een villa op Regal oaks resort gezeten. Wij zijn een gezin van vier en kan het absoluut aanraden. Op loopafstand van allerlei activiteiten en restaurants in Kissimee. Mooi zwembad, jacuzzi in de tuin en het huis was “Huge” en van alle gemakken voorzien. Wasmachine, droger, oven you name it en het was er. Publix op nog geen 2 minuten rijden.
Ja echt een top resort. Via AirBNB geboekt.
2008 New York & Zuidwesten
2009, 2010, 2012, 2013 Florida
2010 Canada
2011 Yellowstone, MT Rushmore, Zuidwesten
2012 Las Vegas - Salt Lake City, Dallas - Atlanta

Afbeelding
marina82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door marina82 »

@Laredo, hoe heb je die villa geboekt of heb je anders een linkje? Op de eigen site van Regal Oaks zie ik alleen townhomes.
JeroenB
Amerikafan

Bericht door JeroenB »

Regal Oaks heeft alleen maar townhomes en geen villa's. Wij komen daar wekelijks omdat we 2 vacation rentals beheren voor de eigenaren op Regal Oaks.

Het is een mooi resort direct achter Old Town en dus ook vlak bij de Food Truck market, veel restaurants in de buurt en nagenoeg direct aan de 192.

Maar daar is dus echt geen vrijstaande villa, het zijn townhomes waarvan sommige een screend gedeelte hebben buiten welke soms weer een jacuzzi hebben.
marina82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door marina82 »

Dank Jeroen. Is er ook een site waar ik de door jou beheerde rentals kan vinden?
JeroenB
Amerikafan

Bericht door JeroenB »

Wij hebben de huizen nog niet op onze eigen website staan (helaas) maar ik zal je een aantal links per PB sturen. Hopelijk heb ik binnenkort wat meer tijd om ook de huizen op onze website toe te voegen. Uiteraard kun je via ons direct huren zonder de extra kosten welke je via een platform hebt.

De website die online staat is dus nog zonder de huizen: https://www.enchantedvacationvillas.com
Roning
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Roning »

Heeft er iemand wel eens een vakantiewoning gehuurd bij Windsor Hills resort rechtstreeks op hun website? en hoe is dat bevallen?
Kevin77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Kevin77 »

Wij hebben een keer of 12 in Windsor Hills verbleven, voor corona boekten wij altijd via de eigen website rechtstreeks bij de eigenaar. Na corona geef ik de voorkeur aan vrbo omdat dit heel makkelijk te annuleren is.
Tot op heden eigenlijk niet nodig geweest maar ik vind het een prettig idee, ook zit er vaak niet veel verschil in qua prijs.
Windsor Hills heeft ook een facebook pagina waar je een verzoek voor een bepaald soort accomodatie kunt posten en vaak meteen allerlei aanbiedingen krijgt.
Wij hebben zijn inmiddels wat andere resorts aan het uitproberen maar ik zou Windsor Hills aan iedereen aanraden.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

Bedankt voor je reactie Kevin. Ik ga ook eens op VRBO kijken dan.
Zijn er nog andere resorts die je aan kunt bevelen nu je resorts aan het uit proberen bent?
Ben je al eens op Soltera of Championsgate geweest toevallig? Die vind ik ook wel interessant. En wat nieuwer dan Windsor Hills. Ik las dat de villa’s daar soms wel wat verouderd zijn.
JeroenB
Amerikafan

Bericht door JeroenB »

Solterra en Championsgate liggen wat verder weg van de parken endan ben je wat langer onderweg vanwege de verkeersdrukte, beide zijn mooie resorts waarbij Championsgate er bovenuitsteekt qua faciliteiten op het resort zelf. Championsgate is het nieuwste resort van de 3 die je noemt maar huizen hebben dan wel weer kleinere pooldecks en kleinere pools dan Solterra of Windsor Hills woningen. Solterra is ook wat nieuwer dan Windsor Hills maar qua faciliteiten verschilt het naar mijn idee niet veel.

Solterra wil nog wel eens een flinke opstopping hebben bij de entree op dagen dat er veel nieuwe gasten komen, nu zijn ze daar wel met een nieuw gate systeem bezig maar geen idee of dat de opstoppingen al verminderd.

Windsor Hills huizen zijn dan wel ouder maar velen zijn gewoon goed onderhouden en ze hebben dan niet allemaal al nieuwe countertops van quarts of natuursteen maar dat doet niet veel af aan de huizen.

Qua rijtijden scheelt Windsor Hills je snel 20 minuten t.o.v. de andere 2 richting de pretparken van Disney en Universal.
Roning
Amerikafan

Bericht door Roning »

oh dat scheelt best aardig wat inderdaad. Dank je voor de info Jeroen.
Kevin77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Kevin77 »

Roning schreef:
23 jun 2024, 13:28
Bedankt voor je reactie Kevin. Ik ga ook eens op VRBO kijken dan.
Zijn er nog andere resorts die je aan kunt bevelen nu je resorts aan het uit proberen bent?
We hebben de afgelopen jaren in Hilton Vacation Club Aqua Sol (voorheen Liki Tiki Resort), Paradise Palms en Polynesian Isles verbleven, allemaal in een apartement of town home. Dit was allemaal ongeveer hetzelfde met als positieve uitschieter Polynesian Isles. Dit doen we dan met z’n 2en, met de kinderen gaan we in de meivakantie dan naar Windsor Hills icm een week in Cape Coral
Afgelopen april hebben we een villa gehuurd in Terra Verde, dat lijkt redelijk op Windsor Hills vóór dat het waterpark werd aangelegd.
Net zo ver van Disney als Windsor Hills alleen aan de andere kant.
Heerlijk rustig en geen file als iedereen Disney verlaat.
De volgende trip met verblijf op Terra Verde is al geboekt, al zou ik iedereen Windsor Hills van harte aanraden.
Chai-latte
Amerika-newbie

Bericht door Chai-latte »

Ik zit voor een reis in de meivakantie volgend jaar ook te kijken naar vergelijkbare resorts. Iemand toevallig ook ervaring met Tuscanya Resort? We zijn maar met 3, dus hebben niet zo heel veel ruimte nodig. En deze komt (o.a. op airbnb) nogal eens omhoog voor gunstige prijzen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer