Bezoek westkust Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
ttheunisse
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2024, 20:06

Bezoek westkust Florida.

Bericht door ttheunisse »

Hoi allemaal, even een kleine noodkreet hier, ik MOET een definitieve keuze gaan maken voor onze laatste hotels op de roadtrip route vanuit Orlando, naar (via de westkust) de keys en uiteindelijk Miami. We twijfelen echter enorm… wel of geen Sanibel en Captiva? Wel of geen Naples? Dit in het kader van storm Ian die in 2022 daar behoorlijk heeft huis gehouden. Is het tegenwoordig goed begaanbaar en de moeite waard of beter nog even te vermijden en andere steden/area’s te bezoeken? Jullie advies is zeer welkom!! Alvast bedankt! 🙏
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1867
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Bezoek westkust Florida.

Bericht door asv60 »

Wij zijn in November in Cape Coral geweest. Daar en Fort Myers is prima, weinig meer te merken van orkaan schade. Fort Myers Beach, Sanibel en Captiva zou ik nog mijden. De brug naar Sanibel schijnt heel druk te zijn. Vaak file vanwege arbeiders die nog met de wederopbouw bezig zijn.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5044
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Bezoek westkust Florida.

Bericht door harryh »

Wij zitten nu aan de westkust, ik zou precies hetzelfde zeggen.
Bianca B
Amerika-ontdekker
Berichten: 61
Lid geworden op: 15 apr 2019, 23:18
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Bezoek westkust Florida.

Bericht door Bianca B »

Mee eens!
Wij zijn in januari naar Florida geweest. 5 dagen in Napels doorgebracht en daar vandaan verschillende uitstappen gedaan. Ook naar Sanibel Island. Drukte bij de brug viel erg mee, maar er wordt overal gewerkt/ herbouwd.
Naples gekozen na een gesprek met een Amerikaanse mevrouw op de vakantiebeurs. Niet goedkoop maar wel centraal gelegen en best gezellig ( vonden wij). Daarvandaan kan je alle kanten op. We zijn vanuit Naples een dag naar Sanibel geweest, twee dagen naar Everglades , een airboar excursie gedaan.
ttheunisse
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2024, 20:06

Re: Bezoek westkust Florida.

Bericht door ttheunisse »

Dank voor de reacties! Sanibel dus toch nog mooi en goed begaanbaar ondanks de storm? Lees veel verschillende verhalen. Sarasota zou ook nog een optie zijn, bezoek aan Siësta Key!?
Gebruikersavatar
Nathalie21
Amerikakenner
Berichten: 510
Lid geworden op: 02 jan 2012, 10:56
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Bezoek westkust Florida.

Bericht door Nathalie21 »

We zijn net terug en hebben het heerlijk gehad in Indian Rocks Beach, Sarasota en Naples. Het is maar net waar je voorkeur ligt, hoe je de afstanden wilt houden etc. allen waren prima te bezoeken.
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer