Sorry hoor, maar dat kun je toch met elke maatschappij overkomen.jolanneke schreef:Voor mij geen Martinair meer.... we zijn er ook mee naar Miami (heen) en van Orlando (terug) gevlogen. Op de terugvluchten heel veel vertraging wegens het materieel en dan zit je toch niet rustig in het vliegtuig.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Comfort Class Martinair
Dat valt dus tegen, die zogenaamde extra beenruimte. De heenreis vlogen we gewoon economy en de terugreis kregen we een upgrade naar comfort class. Ik heb niet beter gezeten dan op de heenreis, die extra beenruimte viel flink tegen.
Maar goed, wij hebben beide lange benen, business class zal het beste zitten voor ons, maar daar hebben we niet zoveel geld voor over.
Maar goed, wij hebben beide lange benen, business class zal het beste zitten voor ons, maar daar hebben we niet zoveel geld voor over.

Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben dat ook gehad toen we vorig jaar naar Latijns-Amerika gingen.Aïda schreef:Is zo. Maar het is wel 'toevallig' dat ik dit soort bizarre verhalen veel over Martinair hoor maar amper over andere maatschappijen.yarrah schreef:
Sorry hoor, maar dat kun je toch met elke maatschappij overkomen.
Vlucht was gepland voor 10.20 uur.
Vertrokken pas om 14.10, omdat de wc's defect waren in het vliegtuig...
Kan allemaal gebeuren uiteraard, maar heb wel meer van dergelijke verhalen gehoord over Martinair

Voordeel daarvan is wel dat je dan tijdens je vlucht behandeld word als de koningin

Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb 1x met MartinAir gevlogen naar Orlando en toen waren de toiletten ook niet in orde. Het begon in de cabine aardig te stinken. Uiteindelijk zijn de stewardessen maar met de dennespray in de weer gegaan, maar ook dat is niet echt lekker als je nog een paar uur moet vliegen en bijna naast de toiletten zit.
Tegenwoordig vlieg ik eigenlijk altijd met een Amerikaanse maatschappij, die komen steeds het voordeligste uit de bus en een keer overstappen vind ik ook geen ramp, maar met een kleine kan ik me voorstellen dat je liever rechtstreeks vliegt.
Tegenwoordig vlieg ik eigenlijk altijd met een Amerikaanse maatschappij, die komen steeds het voordeligste uit de bus en een keer overstappen vind ik ook geen ramp, maar met een kleine kan ik me voorstellen dat je liever rechtstreeks vliegt.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Ik woon al heel wat jaren in Miami. Regelmatig haal ik mensen op uit NL. Negen van de 10 keer komen ze niet op tijd aan en vertrekt de vlucht te laat uit Miami. Als je per se een rechtstreekse vlucht wel hebben is Martinair je enige optie. Zelf kies ik voor Continental en vlieg ik door Newark. De tickets zijn meestal onder de 600 dollar en mijn vlucht gaat bijna altijd op tijd. Comfort class bij Martinair is het van hetzelfde comfort dat iedere amerikaanse maatschappij automatisch al aanbied. Ikzelf vind Martinair absoluut te duur om te vliegen. Aangezien ik veel vlieg stel ik prijs op airmiles en dat is iets dat martinair ook niet heeft. Toen ik ze daarnaar vroeg werd mij verteld dat ze hierdoor de prijzen van de tickets lager kunnen houden. Voordeel van comfort class is dat je een dvd speler krijgt maar als je zoals ik maandelijks naar NL vliegt is daar ook geen lol meer aan omdat ze een half jaar dezelfde films afspelen. Films en comfort zijn niet de belangrijkste punten waar je om vraagt als je aan het prijsshoppen bent maar als je comfort class aanbied verwacht je wel een beetje comfort. En om nou te zeggen dat het business class seats zijn.....dat begrijp ik niet.
Mijn mening is, dat als je martinair kiest, zorg dan dat je voor vertrek kijkt of er vertraging is zodat je niet vier uur langer op een vlucht zit te wachten. Als je 1 keer per jaar op vakantie gaat en dit overkomt je kan ik me voorstellen dat je het snel weer vergeet maar als je regelmatig naar de overkant moet is het heel erg frustrerend en is het comforabler om voor een tussenstop te kiezen en zeker te weten dat je binnen 12 uur de overstap gemaakt hebt.
Mijn mening is, dat als je martinair kiest, zorg dan dat je voor vertrek kijkt of er vertraging is zodat je niet vier uur langer op een vlucht zit te wachten. Als je 1 keer per jaar op vakantie gaat en dit overkomt je kan ik me voorstellen dat je het snel weer vergeet maar als je regelmatig naar de overkant moet is het heel erg frustrerend en is het comforabler om voor een tussenstop te kiezen en zeker te weten dat je binnen 12 uur de overstap gemaakt hebt.
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Vorig jaar moest ik weer eens naar het koude kikkerlandje en ik vloog Martinair, maar vanwege de vertraging, kreeg ik een upgrade naar comfort class, wat bleek? Ik had de laatste stoel net voor het toilet, dus de stoel kon niet naar achteren, lekker op een nachtvlucht.
Pas op dus, volgens mij was het rij 19 stoel 19a en b
groetjes vanuit Coconut Creek FL
ps. ik ben het eens met andere reakties eens er zijn zeker betere en goedkopere vluchten dan Martinair.....

Pas op dus, volgens mij was het rij 19 stoel 19a en b
groetjes vanuit Coconut Creek FL
ps. ik ben het eens met andere reakties eens er zijn zeker betere en goedkopere vluchten dan Martinair.....
-
- Amerikakenner
Wij ook regelmatig
Wij vliegen ook regelmatig met Martin Air maar alleen maar omdat het de enigste is die rechtstreeks naar Amsterdam vliegt vanaf Miami.
In Oktober gaan we voor eerste keer metLTUrechtstreeks naar Dusseldorf en die waren stukken goedkoper dan Martin Air.
In Oktober gaan we voor eerste keer metLTUrechtstreeks naar Dusseldorf en die waren stukken goedkoper dan Martin Air.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
3 jaar geleden met Martinair vanuit Amsterdam naar Miami gevlogen, toen waren er geen problemen. Maar onze terugvlucht had 6 uur vertraging omdat het vliegtuig technische problemen had. We (waren met zen vijven) kregen toen allemaal kortingsbonnen om te eten, te drinken en wat te shoppen. Ook kregen we een elk een voucher voor de business lounge op de luchthaven zelf, dan konden we toch wat slapen en de drank daar was ook gratis. Uiteindelijk viel die 6 uur vertraging toch nog wel wat mee.
Maar je ziet, met Martinair is het steeds wel iets zo te zien.
Groetejs Tom
Maar je ziet, met Martinair is het steeds wel iets zo te zien.
Groetejs Tom
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Komt me bekend voor. In 2000 heb ik ook 11 uur op het vliegveld van Orlando rondgehangen omdat het toestel uit Miami van Martinair zolang vertraging had.Dirkje schreef:Ook afgelopen zondag had martinair weer 11 uur vertraging vanuit Amsterdam naar Miami.......
Natuurlijk kunnen zulke dingen gebeuren en kun je bepaalde dingen zoals technische mankementen niet uitsluiten, maar in dit geval was de informatievoorziening van Martinair ronduit slecht te noemen en dat vind ik het kwalijkst. Wees eerlijk tegen de passagiers en hou ze niet aan het lijntje alsof we een stel "domme koeien" zijn.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- tiggerific
- Amerika-ontdekker
Ik zit op dit moment thuis te wachten tot ik mag vliegen met Martinair. We zouden vandaag om 13.40 uur vliegen maar de vlucht is vertraagd tot 22.30 vanavond.
Gelukkig hebben we het thuis al gezien dus hoeven we niet op schiphol te hangen.
Jammer ook dat we nu midden in de nacht in Miami aankomen. Hopen dat ons hotel 24-uur checkin heeft

Gelukkig hebben we het thuis al gezien dus hoeven we niet op schiphol te hangen.
Jammer ook dat we nu midden in de nacht in Miami aankomen. Hopen dat ons hotel 24-uur checkin heeft
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Jeetje, dat is balen zeg! Mss kun je het hotel alvast mailen dat jullie veel later aankomen.tiggerific schreef:Ik zit op dit moment thuis te wachten tot ik mag vliegen met Martinair. We zouden vandaag om 13.40 uur vliegen maar de vlucht is vertraagd tot 22.30 vanavond.![]()
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3200 Weergaves
-
Laatste bericht door ONYX666