Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vliegtuigmuseum
vliegtuigmuseum
Hallo,
laatst heb ik wat gelezen over een vliegtuigmuseum in de buurt van Orlando,maar kan het niet zo gauw meer vinden.Kan iemand mij helpen?
Groejes Arthur.
laatst heb ik wat gelezen over een vliegtuigmuseum in de buurt van Orlando,maar kan het niet zo gauw meer vinden.Kan iemand mij helpen?
Groejes Arthur.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je bedoelt waarschijnlijk Fantasy of Flight, langs de I-4 even ten zuiden van Orlando.
Ik ben hier geweest in november 2005 en vond het zeer de moeite waard. Ik heb er destijds ook een vlucht gemaakt in een open vliegtuigje, dat vond ik een fantastische ervaring!

Ik ben hier geweest in november 2005 en vond het zeer de moeite waard. Ik heb er destijds ook een vlucht gemaakt in een open vliegtuigje, dat vond ik een fantastische ervaring!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
vliegtuigmuseum
Ja Jasmina,dat is wat ik bedoelde. bedankt. gr Arthur
vliegtuigmuseum
Sorry voor de naam,bedankt Jacqueline .