Wij hebben via Ticketmaster kaarten kunnen boeken voor een wedstrijd van de Florida Marlins tegen de Los Angeles Dodgers in Miami. Wij krijgen de kaarten niet toegestuurd maar kunnen ze afhalen bij Will Call. Ik kan nergens vinden waar dat is. Het schijnt wel op verschillende adressen te zijn, maar hoe kom ik er achter waar? Heeft iemand dit al eerder gedaan? Hoe gaat het precies in z'n werk?
Alvast bedankt
Het will-call loket is gewoon bij het stadion, naast de gewone kassa's.
Het staat goed aangegeven.
Wel je paspoort en credit-card meenemen! Dit ter identificatie.
Inderdaad gewoon bij de boxoffice van het stadion en meestal alleen op de dag van de wedstrijd. Er zijn meestal een paar loketten voor Will Call en dit staat op de ramen aangegeven.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Ter aanvulling: Will Call is letterlijk ik kom mezelf melden...
Dit is een term die men gebruikt als het gaat om tickets die gereserveerd zijn en afgehaald dienen te worden. Bij alle (grote) evenementen heb je loketten die speciaal voor Will Call zijn.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.