@pumi1000 Dankje! We hebben er nu voor gekozen alleen Magic Kingdom en Animal Kingdom te doen. Mijn vriend wil i.p.v. op 1 dag Epcot en Hollywood Studios nu een dag Discovery Cove. We gaan, hoop ik, over ong. 3 jaar nog eens terug met mijn familie en dan kunnen we wel langer verblijven in Florida. Dan willen we wel alle Disney parken gaan doen, incl. waterparken.
@marcie216 Wij zijn ook met z'n 2en maar ik ga toch liever rustig een overstap tegemoet dan dat ik voor de 1e landing al zit te stressen in het vliegtuig haha. Vandaar dat ik toch voor de ruimere overstap heb gekozen.
Beetje bij beetje kan ik onze vakantie invullen, dank!

Voor nu zal dit ons schema worden, met de geboekte hotels. Deze zijn nog voor aankomst te annuleren. Zijn het naar jullie weten goede hotels? Volgens de reviews die ik heb gelezen, moet er niet veel mis mee zijn.
Dag 1: Amsterdam - Orlando
(5 nachten Courtyard by Marriot Orlando Lake Buena Vista)
Dag 2: Orlando
Magic Kingdom
Dag 3: Orlando
Universal Studios, beide parken
Dag 4: Orlando
Animal Kingdom
Dag 5: Orlando
Discovery Cove, in de avond halen wij de huurauto op
Dag 6: Orlando - Crystal River
In de ochtend tuben in Kelly Park (1 nacht Hamption Inn Crystal River)
Dag 7: Crystal River - Clearwater
in de ochtend Kajakken Weeki Wachee River, later op de dag rijden naar Clearwater (2 nachten La Quinta by Wyndham Clearwater Central)
Dag 8: Clearwater
Little Toot
Dag 9: Clearwater - Fort Myers Beach
(2 nachten Latitude 26 Waterfront Resort and Marina)
Dag 10: Fort Myers Beach
Dag 11: Fort Myers Beach - Everglades
(2 nachten Best Western Gateway To The Keys (op aanraden van forum
))
Dag 12: Everglades
Dag 13: Everglades - Marathon
(1 nacht Sun Outdoors Marathon)
Dag 14: Marathon - Miami
(2 nachten Hotel St. Michel)
Dag 15: Miami
Dag 16: Miami - Orlando
Kennedy Space Center (1 nacht Holiday Inn Resort Orlando)
Dag 17: Orlando - Amsterdam
De dag Universal op dag 3 is bewust, volgens een overzicht van Undercovertourist is het dan "rustiger" in het park. Raden jullie het ook aan om de tickets voor de pretparken via Undercovertourist aan te schaffen? Ze houden namelijk nu nog tijdelijk de prijzen aan van vorig jaar.
En ook i.p.v. Islamorada hebben we bewust gekozen voor Marathon vanwege de torenhoge hotelprijzen op Islamorada. Ik heb ong. per dag € 150,00 geschat aan overnachtingen, dus mocht iemand alsnog een hotel weten voor € 150,00 op Islamorada?