Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Volcano bay tickets
Volcano bay tickets
Hoi,
Weet iemand waar ik (goedkope) losse tickets voor alleen Volcano bay kan bestellen ? Kan ze alleen los op de site van Universal bestellen, maar daar zijn ze best prijzig voor 4 personen. Ik hoef geen combiticket , want dan ben ik duurder uit.
Gr. Tim
Weet iemand waar ik (goedkope) losse tickets voor alleen Volcano bay kan bestellen ? Kan ze alleen los op de site van Universal bestellen, maar daar zijn ze best prijzig voor 4 personen. Ik hoef geen combiticket , want dan ben ik duurder uit.
Gr. Tim
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Volcano bay tickets
Die vraag hoort hier... viewtopic.php?f=10&t=60191
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Veel goedkoper gaat het niet worden wanneer je enkel tickets voor het waterpark koopt. De korting zit vooral in combinatie tickets.
Gisteren nog geweest 85 dollar pp. Parkeren 22 dollar.
Prijzen voor losse tickets zijn altijd extreem duur.
Het park was erg leuk en hebben alle water rides kunnen doen, dus koop geen express line tickets erbij.
Prijzen voor losse tickets zijn altijd extreem duur.
Het park was erg leuk en hebben alle water rides kunnen doen, dus koop geen express line tickets erbij.
Thanx. Dan schaf ik ze wel zo aan. 22 dollar om te parkeren. Ik denk dat we maar gaan lopen dan. Zitten in een hotel vlakbij 

- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik weet niet in welk hotel je zit, maar onder andere deze hotels, die naast Universal zitten, hebben een gratis shuttle naar het transportcentrum van Universal. Van daar gaat een shuttle naar Volcano Bay. Check het even bij je hotel. Bespaart je weer parkeerkosten.
Holiday Inn Express
Residence Inn
Fairfield Inn & Suites
Doubletree Hilton
Holiday Inn & Suites
Holiday Inn Express
Residence Inn
Fairfield Inn & Suites
Doubletree Hilton
Holiday Inn & Suites
Wij zitten in drurry inn. Vanaf daar kunnen we op zich lopen. Zou wel mooi zijn als er een shuttle naar universal gaat.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9741 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-
- 5 Reacties