Reis GreetYagoda: reisroute en tips gevraagd voor rondreis met 3 kinderen in Florida.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
GreetYagoda
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis GreetYagoda: reisroute en tips gevraagd voor rondreis met 3 kinderen in Florida.

Berichtdoor GreetYagoda » 16 mei 2018, 10:29

Goede morgen,

Wij plannen met 5 volwassenen en 3 kids (dan 8-10 en 12) een autorondreis te maken door Florida volgend jaar in de Paasvakantie (april).
Daar het bij ons zeker 20j geleden is dat we daar waren en dan zonder kids, had ik graag deze route eens voorgelegd met de vraag of deze interessant voor hen is en met niet te lange reistijden.

Vlucht naar Orlando
3 nachten Orlando
2 nachten Crystal River
2 nachten Fort Meyers of met 1 nacht in Naples
1 nacht Everglades
2 nachten Keys
3 nachten Miami South Beach

Terugvlucht via Miami.

Als iemand ook nog leuke hotels, trips ter plaatse weet, een goed autoverhuurbedrijf, graag dan. Het begin van de planning is het moeilijkste.

Alvast bedankt, Greet.

Stiek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis GreetYagoda: reisroute en tips gevraagd voor rondreis met 3 kinderen in Florida.

Berichtdoor Stiek » 16 mei 2018, 15:13

Ben je van plan pretparken te bezoeken in Orlando?

Wij gaan eind augustus met 2 kinderen.

https://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?t=69203

GreetYagoda
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis GreetYagoda: reisroute en tips gevraagd voor rondreis met 3 kinderen in Florida.

Berichtdoor GreetYagoda » 17 mei 2018, 07:04

Jullie kunnen al echt aftellen dan!
Wij zijn nog maar net met de planning begonnen.
Wij verblijven 3 nachten in Orlando en willen 2 parken bezoeken.
Zwemmen met de Manatees in Crystal River schijnt ook echt een aanrader te zijn. Maar je moet keuze’s maken natuurlijk.
Heb voorlopig nog niks geboekt en volop aan het vergelijken.
Hebben jullie alles zelf geboekt of via een agentschap?
Zag dat bv op Booking.com je bij de hotels ter plaatse nog 11 of 16% tax en dikwijls nog resort fee moet betalen.
Dat maakt het wel moeilijk een ongeveer prijs te bereken.
Maar ook wij kijken er helemaal naar uit, ook al duurt het nog lang.

Stiek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Berichtdoor Stiek » 17 mei 2018, 13:10

Mijn vrouw werkt in een reisbureau :-)

ik weet graag wat ik op voorhand betaal aan verblijf. Dan is dat al afgehandeld ook en hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
Het idee leeft nog altijd dat via bv booking.com veel voordeel valt te halen, maar dat is echter niet altijd meer het geval.

Vlinder72
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 7

Berichtdoor Vlinder72 » 21 mei 2018, 13:37

Afstanden lijken mij geen probleem. Wij gaan deze zomer naar florida met onze 4 kinderen. Wij slaan Crystal river over omdat er dan toch geen manatees meer zijn om mee te zwemmen.

Wij verblijven daarom langer in Orlando. Orlando is in dat geval onze uitvalsbasis. Vanaf orlando gaan wij een dag baar Cocoabeach en merritt wildlife refuge en wij willen een dag richting clearwater. Blue springs state park staat ook nog op het lijstje. Daarna gaan wij naar Cape coral daar willen in ieder geval naar sanibel en wij hebben al een dolfijnentocht geboekt. Tot slot nog key largo om daar te snorkelen. Lijkt dus best aardig op jullie reis. Onze kinderen zijn tussen de 8 en 15 jaar. Wij beginnen trouwens in miami en daar vandaan vliegen wij ook weer terug.

Zo leuk om nu alles te plannen. Groupon goed in de gaten houden. Veel googlen naar de leukste excursies en de beste aanbieders. Ik vind het heerlijk om te doen

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht