Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zomervakantie in Naples
Zomervakantie in Naples
Beste Floridaliefhebbers,
Ik ben Inge en woon in Brussel.
Ik heb vorig jaar (30 april - 17 mei) mijn vakantie doorgebracht, samen met mijn dochter Laura (nu 7 jaar) in Orlando. Dit was mijn eerste verblijf in Amerika en die reis is mij natuurlijk uitstekend bevallen.
Ik zou graag gedurende de maand juli een tweetal weken doorbrengen te Naples, in het hotel "Trianon Old Naples" (prijs 2-persoonskamer met ontbijt, 15 nachten= 792 euro). Aangezien ik het niet zie zitten om in Amerika met de auto te rijden, zullen wij dus ter plaatse blijven en geen rondreis maken door Florida.
Wie heeft er goede of minder goede reiservaringen in Naples en wil deze met mij delen?
Alvast heel erg bedankt.
Inge
Ik ben Inge en woon in Brussel.
Ik heb vorig jaar (30 april - 17 mei) mijn vakantie doorgebracht, samen met mijn dochter Laura (nu 7 jaar) in Orlando. Dit was mijn eerste verblijf in Amerika en die reis is mij natuurlijk uitstekend bevallen.
Ik zou graag gedurende de maand juli een tweetal weken doorbrengen te Naples, in het hotel "Trianon Old Naples" (prijs 2-persoonskamer met ontbijt, 15 nachten= 792 euro). Aangezien ik het niet zie zitten om in Amerika met de auto te rijden, zullen wij dus ter plaatse blijven en geen rondreis maken door Florida.
Wie heeft er goede of minder goede reiservaringen in Naples en wil deze met mij delen?
Alvast heel erg bedankt.
Inge
I love Florida
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Naples is een gezellig plaatsje met een mooi strand, maar ik moet het met de anderen eens zijn, je mist erg veel, door geen auto te hebben.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Beste Petra,Petra/VS schreef:Naples is een gezellig plaatsje met een mooi strand, maar ik moet het met de anderen eens zijn, je mist erg veel, door geen auto te hebben.
Bedankt voor je reactie. Ik had je prachtige homepage al bij mijn favorieten staan.
Ik heb ook een bericht geplaatst op het Amerikaanse forum http://www.city-data.com/forum/florida/ onder "Summer holidays at Naples" en heb alleen nog maar positieve reacties gekregen, van o.a. mensen die zelf in Naples wonen. Blijkbaar vinden zij het helemaal niet raar dat iemand een paar weken wil doorbrengen in één en dezelfde plaats. Niemand stelt zich daar vragen bij. We zullen heus wel uitstappen maken, maar dan in Naples en omgeving. Ik weet niet waarom, maar bij het doorbladeren van reisbrochures over Florida sprak Naples mij het meest aan. Ik wil een strand (dolfijnen in het water zijn natuurlijk meer dan welkom ), een zoo en outlet shopping, en mooie avenues om doorheen te wandelen. Ik denk dat Naples mij dit kan bieden.
Nogmaals bedankt,
Inge
I love Florida
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hoi Inge,
In 2004 zijn wij ook in het Trianon Old Naples hotel geweest. Het is een prima hotel. Wij hadden een ruime kamer met een ontzettend mooie badkamer en een goed ontbijt. Bij het zwembad zijn we niet geweest, dus daar kan ik je niets over vertellen.
Het hotel ligt op loopafstand van het strand en het centrum (10 minuten lopen, denk ik)
Veel plezier daar!
groeten, Marjolijn
In 2004 zijn wij ook in het Trianon Old Naples hotel geweest. Het is een prima hotel. Wij hadden een ruime kamer met een ontzettend mooie badkamer en een goed ontbijt. Bij het zwembad zijn we niet geweest, dus daar kan ik je niets over vertellen.
Het hotel ligt op loopafstand van het strand en het centrum (10 minuten lopen, denk ik)
Veel plezier daar!
groeten, Marjolijn
2023: Zuid-West USA
2007: West USA
2005: New York en Zuid-West USA
2004: Florida
2007: West USA
2005: New York en Zuid-West USA
2004: Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties