Staat wederom op mijn lijstje, inmiddels duik ik sinds enkele jaren dus zou graag op die manier ook nog eens het water in willen gaan

Quote: met zo van die beestenTipsy_1 schreef:Ik zou het persoonlijk niet zo zien zitten om te zwemmen met zo van die beesten maar zou ze liever vanaf boot of kayak zien denk ik.
Is het overigens ecologisch verantwoord dit te doen? Zwemmen met dolfijnen lijkt mij bvb echt not done.
@biebyip wij zullen in mei ook in Plantation on Crystal River logeren. Leuk om te lezen dat jullie met hen op pad zijn geweest. Ik was namelijk nog op zoek bij wie ik deze tour zou boeken. Plantation on Crystal River is dus wel een aanrader?biebyip schreef:Met manatees zwemmen kan ik iedereen aanraden. Wij logeerden (en gingen op pad met) http://www.plantationoncrystalriver.com/activities.htm. Zelfs hartje augustus vond de kapitein voor ons toch een paar manatees, maar besteedde ook tijd aan het duiken in de bron en het genieten van de omgeving!
De zakjes voor je telefoon verkopen ze o.a. bij Amazon. Wij hebben ze vorig jaar gekocht om ervoor te zorgen dat er geen zand in je telefoon enzo komt op het strand, en we hebben ze ook gebruikt tijdens het snorkelen (besteld bij Amazon.com). Zelfs het touch screen kun je bedienen door het plastic heen. Ideaal om onderwater foto’s te kunnen maken. Wel even vooraf het zakje goed testen op lekken als je telefoon standaard niet waterdicht is!Turquoise schreef: Ik had de gopro van mijn broertje mee, maar je kon daar ook een zakje voor je telefoon kopen zodat je die onder water kon gebruiken (heel handig, achteraf had ik ook zo'n zakje willen hebben).
In tegenstelling tot de topic starter vind ik deze vraag heel legitiem. Voor iedereen die wél geïnteresseerd is, zie dit artikel:Tipsy_1 schreef:Ik zou het persoonlijk niet zo zien zitten om te zwemmen met zo van die beesten maar zou ze liever vanaf boot of kayak zien denk ik.
Is het overigens ecologisch verantwoord dit te doen? Zwemmen met dolfijnen lijkt mij bvb echt not done.