Hallo,
Wij gaan in de meivakantie naar Orlando om voornamelijk de parken te bezoeken. De vlucht, hotel en auto(voor 1 week) heb ik al geboekt
echter de tickets nog niet.... daarover heb ik nog wat vragen...
1. geldt het net zo als bij vluchten, hoe eerder je boekt des te goedkoper de entree tickets (dan bedoel ik tickets kopen in 2017, dan in 2018)
2. onze kinderen zijn 7 en 5 dus ik denk dat basetickets beter is dan hopper voor beide parken?
3. zag bij Undercovertourist de aanbieding Disney 4 days+ 2 extra days (is dit een goede aanbieding?)
4 Had begrepen dat bij Orlando Universal bij de basetickets geen treinreisje met de hogwarts express bij zit.. is dit los bij te boeken en weet iemand wat dat kost per persoon?
vindt namelijk de prijs tussen park to park en baseticket wel hoog (dan kijk ik naar 2 days + extra 2 days op undercovertourist)
weet ook niet of dan 4 dagen te lang is voor die 2 Universal parken
en als laatste... een hele andere vraag? hoe vermaken jullie 2 kinderen zon lange vliegreis (14 uur met 1 tussenstop)
Dacht zelf om een zo'n nieuwe Nintendo 2ds voor ze te kopen (dan kan papa ook een keertje zelf erop spelen