Marathon of Islamorada - 2 dagen om te beslissen!

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Carolena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Marathon of Islamorada - 2 dagen om te beslissen!

Berichtdoor Carolena » 17 jul 2017, 14:20

Volgende maand verblijven we normaal gezien 3 dagen op Marathon in het Seascape Motel & Marina.http://www.seascapemotelandmarina.com/

Vandaag vind ik een aanbieding voor Islander Bayside a Guy Harvey Outpost. https://guyharveyoutpostislamorada.com/accommodations/bayside-townhomes/

Ik heb nog 2 dagen tijd om onze eerste boeking te annuleren.
Iemand ervaring met 1 van deze 2 accommodaties?

Die op Marathon heb ik destijds geboekt op aanraden van een goeie vriendin die er al geweest is en omdat Marathon ook heel centraal gelegen is. Wilden van daaruit een daguitstap maken naar Key West. Vanuit Islamorada is het iets verder...

Ik hoor graag jullie ervaringen! :D

Mademoiselle
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Marathon of Islamorada - 2 dagen om te beslissen!

Berichtdoor Mademoiselle » 17 jul 2017, 16:54

Ik ken de accommodaties niet, The Keys wel.

Bedenk dat de Keys bijna geen zandstrand hebben, slechts op beperkte plekken. Als je hier naar op zoek bent is Bahia Honda State Park echt een schitterende plek; wit, redelijk breed strand, ondiep water. EN vlakbij Marathon.

Zoals je zelf al zegt wil je ook Key West bezoeken. Vanaf Islamorada is dit echt nog wel een eindje rijden en de Overseas Highway is slechts één baan heen, één baan terug, waar de snelheid varieert tussen de 40 en 55 mijl per uur. (Bovendien kijk je je ogen uit en wil je ook niet harder :D )

Persoonlijk zou ik in dit geval dus kiezen voor Marathon en dan onderweg op elke key even uitstappen, mocht je nog iets willen zien.
Aug/sept-2016: Orlando, FL
02-2017: Rondreis FL
02-2018: Baltimore/Washington DC/???
2018/2019: Zuidwesten

Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Berichtdoor Vito » 17 jul 2017, 18:44

Welke kamer heb je in Seascape? Ik denk dat daar wel veel van afhankelijk is. Seascape is geen superluxe accommodatie, eerder wat simpel.
Die andere ziet er imo mooier uit maar ken ik verder niet.
Als je een goede aanbieding hebt voor de laatste zou ik daarvoor gaan.

Carolena
Amerikafan

Berichtdoor Carolena » 17 jul 2017, 19:54

@vito: wij hebben een deluxe kamer in Seascape met een kingsize bed en 1persoonsbed.

Seascape hebben we indertijd geboekt op aanraden van een vriendin die er ooit al geweest is. Zij vond dat we die moesten nemen voor de rust en de centrale ligging (met oog op uitstap naar Key West). Prijs-kwaliteit zaten we hier zeker goed. Maar we hebben altijd zoiets gehad van, op de Keys willen we een kleurrijk en iets paradijselijker ogende accomodatie.

Islanderbayside trok vooral mijn aandacht met de mooi gekleurde huisjes en omdat het in Islamorada ligt (ik weet niet waarom, maar Islamorada geeft mij een exotischer gevoel dan Marathon). Enige grote nadeel is daar blijkbaar (volgens beoordelingen booking.com en tripadvisor) dat het er in de weekends vol locals uit Miami zit (luidruchtig en dronken aan het zwembad). We zitten er net van vrijdag tot zondag. En ja, het is verder rijden naar Key West... voor de heenrit 's morgens maakt het me op zich niet zo veel uit, maar 's avonds schrikt het me een beetje af om laat nog 2 uur terug te moeten rijden.

Beiden hebben dus voor-en nadelen en wordt nog moeilijk kiezen!

Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Marathon of Islamorada - 2 dagen om te beslissen

Berichtdoor Vito » 17 jul 2017, 20:45

Maar weet je het kamernummers misschien? Kamer 4 of 5 denk ik dan als ik het zo hoor.
Het is geen luxe accommodatie maar heeft zo zijn charme.

Als je naar de sunset celebration wilt op Key West is het wel fijner om niet nog door te moeten rijden naar Islamorada.
Is Key West zelf te duur? Daar heb je ook echt prachtige accommodaties.

Kletskous
Amerikafan

Berichtdoor Kletskous » 17 jul 2017, 20:51

Komende week zitten wij op Islander Bayside a Guy Harvey Outpost !
Ik vond het er prima en gezellig uitzien. Ben benieuwd!

Carolena
Amerikafan

Berichtdoor Carolena » 18 jul 2017, 07:32

Vito schreef:Maar weet je het kamernummers misschien?

Weet ik niet nee! Via booking.com geboekt.
Eerst wilden we 1 nacht Marathon en 1 nacht Key West, maar iemand raadde ons aan om 2 nachten Marathon te doen dan omdat de afstand tussen de 2 doenbaar is.
Om dan 's avonds te rijden, laat, vind ik idd minder aangenaam.
Seascape werd ons aangeraden vanwege de rust en service.
Verblijven in Key West spreekt me niet zo aan...

Kletskous schreef:Komende week zitten wij op Islander Bayside a Guy Harvey Outpost !
Ik vond het er prima en gezellig uitzien. Ben benieuwd!

Oh, jammer, wij kunnen maar tot vanavond gratis annuleren.. dus kan niet wachten op jouw ervaringen. Laat maar weten wat je ervan vond!

Mademoiselle
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Berichtdoor Mademoiselle » 18 jul 2017, 12:10

Carolena schreef:Weet ik niet nee! Via booking.com geboekt.
Eerst wilden we 1 nacht Marathon en 1 nacht Key West, maar iemand raadde ons aan om 2 nachten Marathon te doen dan omdat de afstand tussen de 2 doenbaar is.
Om dan 's avonds te rijden, laat, vind ik idd minder aangenaam.
Seascape werd ons aangeraden vanwege de rust en service.
Verblijven in Key West spreekt me niet zo aan...

Midden in Key West is inderdaad best druk(Duval street etc.). Wij zaten afgelopen februari in The Inn at Key West(http://www.theinnatkeywest.com), deze ligt net even buiten het echte echte centrum van Key West. Hotel is in koloniale stijl met een grote palmentuin met zwembad waar het absoluut rustig is. Het is ongeveer 5 autominuten rijden naar Duval street en het hotel biedt ook fietshuur aan. Helaas zaten wij hier maar één nacht(nog steeds spijt van) dus wij hebben het niet gedaan, maar als ik er langer zou zitten zou ik zeker een fiets huren en de auto laten staan! Er wordt heel veel gefietst daar!
Aug/sept-2016: Orlando, FL
02-2017: Rondreis FL
02-2018: Baltimore/Washington DC/???
2018/2019: Zuidwesten

Carolena
Amerikafan

Berichtdoor Carolena » 18 jul 2017, 12:52

Het is echt ofwel Marathon ofwel Islamorada :D !

En nog steeds twijfel haha!
Ik ga nog wat reviews lezen, maar ik denk wel dat de opmerking van Vito ivm het terugrijden na de Sunset op Key West de doorslag zal geven.. nog 2u terug rijden dan in het donker, zie ik niet echt zitten.
En 2 verschillende overnachtingen ook niet echt.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Florida”