Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Menfen: rondreis mei/juni.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Menfen
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis Menfen: rondreis mei/juni.

Bericht door Menfen »

Hallo,

Wij zijn ons aan het oriënteren om eind mei 3 weken te gaan rondreizen met ons zoontje van twee.
Van te voren willen wij de tickets en auto regelen en voor de eerste dagen en laatste dagen een hotel boeken.
Daar tussen in willen we het vrij houden en ter plaatse als we in een stadje of plaats zijn een b&B/motel/hotel boeken.
Nu was ik al wat aan het sneupen maar schrok :shock: nogal van de tarieven.

Heeft iemand tips? Moeten we van te voren hotels oud boeken of lukt dat wel ter plaatse voor een goedkoop tarief?
We hoeven geen luxe en vinden een b&b ook prima, ook vinden we het prima om ergens net buiten een stadje te zitten.

We willen de volgende plaatsten waarschijnlijk bezoeken:

Orlando
St. Augustine
Savannah
Jacksonville
Clearwater/Tampa
Fort Myers
Miami

En daartussen zullen we her en der een nacht doorbrengen om vervolgens door te rijden.

Hopelijk kunnen jullie ons wat tips geven. :D

Groeten,
Maaike
M & M
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis Menfen: rondreis mei/juni.

Bericht door M & M »

Als je goedkoper uit wilt zijn, kan je de hotels het beste vooraf boeken. Als je ter plaatse boekt, betaal je in de meeste gevallen meer. Via sites als Priceline (express deals) kan je leuke aanbiedingen op de kop tikken (let wel goed op wat je boekt, je zit er aan vast). Veder heb je de gewone bookingsites en Trivago. Als je ter plaatse hotels zoekt, ben je natuurlijk wel vrij in je reisplanning. Je kan dan van te voren welk wat hotels opschrijven die je bevallen. Zijn jullie nog van plan om ergens langer te blijven en een villa te huren? Veel forummers hebben daar ervering mee.

Drie weken is lekker ruim voor Florida. Je kan dus veel highlights bezoeken. Naast de plaatsen op je lijstje zijn dat de Keys, de Everglades, Naples of Marco Island, Daytona, Fort Lauderdale en de panhandle. Als je Fort Myers bezoekt, ga dan vooral naar Sanibel en Captiva Island. Naar Orlando ga je vooral voor de pretparken.

Veel plezier met de voorbereiding.
kendor
Amerikakenner

Bericht door kendor »

B&B zijn vaak duurder dan een motel/hotel.
Zelf boek ik vaak mijn hotels via Hotwire en Priceline.
Meestal de eerste nacht van te voren.
Menfen
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Menfen »

Bedankt voor jullie tips!
Zijn vanochtend bij het reisbureau geweest en hebben besloten dat we gaan kijken wat de kosten zijn om een camper te huren. Dit past ook wat beter bij ons en hopelijk is dit ook wat goedkoper dan de hotel/motel prijzen :wink:

Groetjes Maaike
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik merk meestal toch dat het reizen met een camper net wat duurder is dan auto/hotels/motels. De campgrounds zijn dan overwegend wel goedkoper natuurlijk.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Menfen schreef:Bedankt voor jullie tips!
Zijn vanochtend bij het reisbureau geweest en hebben besloten dat we gaan kijken wat de kosten zijn om een camper te huren. Dit past ook wat beter bij ons en hopelijk is dit ook wat goedkoper dan de hotel/motel prijzen :wink:

Groetjes Maaike
Wij hebben deze optie ook diverse keren bekeken, maar verschil bleek steeds aanzienlijk. Ik ben dan ook benieuwd wat dit reisbureau jullie heeft verteld. Basisprijs is vaak wel te doen, maar met verzekeringen en kilometerpakketten en andere extra's loopt het aardig op.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Mark & Martine
Amerikakenner

Bericht door Mark & Martine »

Bij ons komt een camperreis ook steeds een stuk duurder uit, ook omdat de campingplaatsen vrij prijzig zijn. Ik vond het zelf, zeker toen de jongens zo klein waren wel lekker dat ik zeker wist wat voor kamer we gingen krijgen (bijvoorbeeld met een extra slaapkamer oid. en een lekker zwembadje erbij) Nog steeds boek ik van tevoren veel via booking en hotels.com en let daarbij wel op dat het te annuleren is tot kort voor aankomst. Tijdens de reis blijven we daardoor flexibel. In de praktijk blijken wij alleen niet zoveel behoefte te hebben aan flexibiliteit :mrgreen:.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer