Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Offerte Florida
-
ceesiekalm
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Offerte Florida
Vandaag een offerte gekregen van Tui reizen, inzake een 9 daagse reis naar Orlando-Sanford.
Retourtje euro 599,00 en auto (Chrysler 200 ) euro 249,00 van 10-10 tot 17-10-2016.
De auto is via Sunny cars.
Laten jullie lezers er eens je licht over schiinen
mvg. Cees
Retourtje euro 599,00 en auto (Chrysler 200 ) euro 249,00 van 10-10 tot 17-10-2016.
De auto is via Sunny cars.
Laten jullie lezers er eens je licht over schiinen
mvg. Cees
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Offerte Florida
Zoals ik het lees niet. Ik vind het vrij prijzig. Binnenkort komen zowel bij TUI als KLM de aanbiedingsprijzen weer, dan moet het goedkoper kunnen.
Lees voor autohuur eens het desbetreffende topic door. www.autoeurope.nl , www.alamo.co.uk en www.uscarhire.com bieden concurrerende prijzen.
Lees voor autohuur eens het desbetreffende topic door. www.autoeurope.nl , www.alamo.co.uk en www.uscarhire.com bieden concurrerende prijzen.
-
ceesiekalm
- Amerika-ontdekker
Nee, ik wil van Orlando naar Key West dus wil ik niet steeds terug rijden naar Orlando.
Als je een rondreis neemt zit het hotel wel bij de prijs inbegrepen, en dan is het geloof ik zo,n 800 euro.
Ik heb geen ervaring met vastgestelde reizen, dus wat is wijsheid?
Als je een rondreis neemt zit het hotel wel bij de prijs inbegrepen, en dan is het geloof ik zo,n 800 euro.
Ik heb geen ervaring met vastgestelde reizen, dus wat is wijsheid?
Je hebt 11 keer de VS bezocht, hoe kwam je toen aan je tickets en autohuur?
Even snel gekeken op skyscanner
Tui wordt dar aangeboden voor 512 (heen directe vlucht, terug met tussenstop)
Zelfde voor de huurauto's - deze worden aangeboden voor 190 euro (vergelijkbaar model)
Dus je kunt nog wel wat goedkoper lijkt me op de vlucht en auto
Tui wordt dar aangeboden voor 512 (heen directe vlucht, terug met tussenstop)
Zelfde voor de huurauto's - deze worden aangeboden voor 190 euro (vergelijkbaar model)
Dus je kunt nog wel wat goedkoper lijkt me op de vlucht en auto
2015 - 4 weken Westkust!
2016 - 3 weken Florida!
2017 - 3 weken Oost en west Canada!
2018 - 3 weken Illonois, Louisiana, Mississippi, Tennessee --all the way to---> New york
2019 - 3 weken honeymoon Noord-west Amerika (portland, Yellowstone etc.)
2016 - 3 weken Florida!
2018 - 3 weken Illonois, Louisiana, Mississippi, Tennessee --all the way to---> New york
- rmathijssen
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
@Heems,
Is dat met bagage? Op de website van Tui kom ik met de vlucht uit op 499, maar daar gaat nog wel bagage bij komen (ik geloof een tientje) en eventueel extra kosten voor stoelen te reserveren.
Is dat met bagage? Op de website van Tui kom ik met de vlucht uit op 499, maar daar gaat nog wel bagage bij komen (ik geloof een tientje) en eventueel extra kosten voor stoelen te reserveren.
Nee dat is een goed punt !
Dat is inderdaad zonder stoelreservering, bagage en entertainment.
Dus al met al kom je wel weer uit rond de 580 denk ik.
Bagage kost vaak 20 euro per vlucht (bij ons naar curacao wel)
Stoel 12,50
Entertainment 7.50
Dus dan is je voordeel weg
op de vlucht
Dat is inderdaad zonder stoelreservering, bagage en entertainment.
Dus al met al kom je wel weer uit rond de 580 denk ik.
Bagage kost vaak 20 euro per vlucht (bij ons naar curacao wel)
Stoel 12,50
Entertainment 7.50
Dus dan is je voordeel weg
2015 - 4 weken Westkust!
2016 - 3 weken Florida!
2016 - 3 weken Florida!
-
ceesiekalm
- Amerika-ontdekker
De vorige 13 keer was een keer met de boot 1969 als koksmaat, en een keer met mijn eigen motor verscheept 2003. (100 jaar H-D)
De rest altijd via een reisbureau geregeld en voor 4 weken, via m,n voormalige vriendin. en altijd met auto van Alamo.
Dit keer wil ik toch weer even naar de USA, maar dan maar voor een korte tijd, naar het biketoberfest in Daytona en naar Key West.
Nu ik het een en ander zelf moet regelen in plaats van alleen even pinnen, wil ik gewoon wat advies hebben zonder
opnieuw het wiel uit te vinden, vandaar dit topic.
In plaats van boeken en betalen, wil ik dit keer eens rondvragen, tot nu toe is het 1 seat 486,00
luchthavenbel. 83,00
plus alleen handbagage. korting 70,00
--------
499,00
De rest altijd via een reisbureau geregeld en voor 4 weken, via m,n voormalige vriendin. en altijd met auto van Alamo.
Dit keer wil ik toch weer even naar de USA, maar dan maar voor een korte tijd, naar het biketoberfest in Daytona en naar Key West.
Nu ik het een en ander zelf moet regelen in plaats van alleen even pinnen, wil ik gewoon wat advies hebben zonder
opnieuw het wiel uit te vinden, vandaar dit topic.
In plaats van boeken en betalen, wil ik dit keer eens rondvragen, tot nu toe is het 1 seat 486,00
luchthavenbel. 83,00
plus alleen handbagage. korting 70,00
--------
499,00
- RiverCola
- Amerika-expert
Ik heb dat twee jaar geleden gedaan met TUI (toen nog ArkeFly). We boekten twee weken voor vertrek en ook nog in het hoogseizoen dus was de prijs echt prima. Zelfde als bij jou: vlucht plus huurauto. In de jaren daarvoor regelde ik alles altijd helemaal zelf, maar dit kwam goed uit zo (en goedkoper had waarschijnlijk toch niet gekunt, zo vlak van tevoren). Dit lijkt me een prima prijs, en ach... Dan zou je wellicht een paar tientjes goedkoper zijn door het los te boeken, maakt dat erg veel uit?
Vind het wel wat kort, 1 weekje. Vaak heeft TUI die pakketten ook voor bv 11 dagen. Maar jij weet zelf het beste wat je agenda en je budget toelaten!
Vind het wel wat kort, 1 weekje. Vaak heeft TUI die pakketten ook voor bv 11 dagen. Maar jij weet zelf het beste wat je agenda en je budget toelaten!
Moet het TUI of iets dergelijks zijn omdat je geen tussenlanding wil? Ik zie genoeg tickets met bijvoorbeeld United naar heel veel verschillende plaatsen in Florida (Orlando, maar ook Miami, Tampa etc. maar wel met een tussenlanding) voor $410-$425 (369-382 euro). Daar zit dan de bagage natuurlijk wel bij inbegrepen.
Of zit in die 499 euro de auto ook inbegrepen?
Of zit in die 499 euro de auto ook inbegrepen?
-
Vito
- Amerika-expert
@RiverCola: het is geen fly drive he ? Alleen een ticket voor € 599,- , ook zonder bagage. Dan nog € 250,- voor de huurwagen erbij! Als het rechtstreeks bij TUI op de site € 499,- is, betaal je € 100,- aan het reisbureau terwijl je zelf in een paar klikken een ticket hebt geboekt. Dat is gauw verdiend 
-
Gast
500 Euro om twee keer de Atlantische Oceaan over te vliegen is toch geen geld?
- RiverCola
- Amerika-expert
Bij ons was het inderdaad een fly+drive, dus ging ervan uit dat dat hier ook het geval was. Dan zou ik ceesie aanraden op de website de prijzen van de fly+drive hiernaast te leggen ter vergelijking.
-
ceesiekalm
- Amerika-ontdekker
Wat ik tot nog toe gezien hebt, is die prijs in eerste instantie niet zo duur, het is dus alleen een retourtje en een auto dus zonder hotels enz.
Ik ben in ieder geval al heel wat wijzer geworden, ook het idèè inzake de 11 dagen bij tui wil ik wat info. en ik heb nog een aantal weken,
om de zaken te regelen
Morgen weer eens bij een ander reisbureau informeren.
wordt vervolgd
Ik ben in ieder geval al heel wat wijzer geworden, ook het idèè inzake de 11 dagen bij tui wil ik wat info. en ik heb nog een aantal weken,
om de zaken te regelen
Morgen weer eens bij een ander reisbureau informeren.
wordt vervolgd
Mensen, als je alleen reist kost een fly+drive natuurlijk een stuk meer dan met z'n 2en.
Opzich is met tui naar Orlando Sanford best aan te raden; rechtstreeks en het vliegveld is heerlijk klein. Dus die auto is ook zo geregeld.
Opzich is met tui naar Orlando Sanford best aan te raden; rechtstreeks en het vliegveld is heerlijk klein. Dus die auto is ook zo geregeld.
- RiverCola
- Amerika-expert
Ik vond Sanford ook heel relaxt. Stelt niets voor, die luchthaven (wel nogal ouderwets). De eerste nacht hebben we in Sanford zelf overnacht. Er is daar nauwelijks wat te beleven, maar dat vonden we wel even prima. Beetje bijkomen in een relaxt motel aan het meer, wandeling door het dorpje, wat boodschapjes halen en wat eten en de volgende ochtend vroeg op pad. Zou er zo weer naartoe vliegen als startpunt van een roadtripje!
@ceesie: even op de website gekeken: de fly+drive (incl vlucht en huurauto voor 9 dagen met vertrek op 10/10) kost €575,00!!!!
@ceesie: even op de website gekeken: de fly+drive (incl vlucht en huurauto voor 9 dagen met vertrek op 10/10) kost €575,00!!!!
-
Vito
- Amerika-expert
Volgens mij gaat ceesie alleen?
Dan zal het wel duurder zijn.
Dan zal het wel duurder zijn.
- RiverCola
- Amerika-expert
Je hebt gelijk. Dan is het €712,00
Haha, exact! Ik zat ook al mijn hoofd te breken waarom het aanbod van Tui aan Cees zoveel duurder was, maar inderdaad omdat hij alleen is.
Ik zou liever voor 599 rechtstreeks naar Orlando Sanford vliegen, wat dus een fijne luchthaven is waarbij je zo een auto hebt gehuurd, dan voor 400 of 500 euro met overstap naar MCO.
Ik zou liever voor 599 rechtstreeks naar Orlando Sanford vliegen, wat dus een fijne luchthaven is waarbij je zo een auto hebt gehuurd, dan voor 400 of 500 euro met overstap naar MCO.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 7757 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 6 Reacties