Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Chrystal River Three Sisters Springs dicht tot nov - iemand tips?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Chrystal River Three Sisters Springs dicht tot nov - iemand tips?
Wij gaan over 3 weken weer naar Florida en hebben deze keer zwemmen met manatee's bij de Three Sisters Springs (Chrystal River) in de planning staan.
Nu kom ik er net achter dat de Three Sisters Springs vanwege groot onderhoud tot november gesloten is zie http://www.swfwmd.state.fl.us/springs/k ... ilization/.
Met dochters van 15 en 17 zijn kayaks of SUP boards een prima optie, maar als de Three Sisters Springs dicht is, wat is de beste plek om dan naar toe te gaan? Op de site van Crystal River National Wildlife Refuge zie ik bv King Spring en Jurassic, House and Hunters Springs genoemd worden, iemand daar al geweest? Andere tips?
Dank!
Nu kom ik er net achter dat de Three Sisters Springs vanwege groot onderhoud tot november gesloten is zie http://www.swfwmd.state.fl.us/springs/k ... ilization/.
Met dochters van 15 en 17 zijn kayaks of SUP boards een prima optie, maar als de Three Sisters Springs dicht is, wat is de beste plek om dan naar toe te gaan? Op de site van Crystal River National Wildlife Refuge zie ik bv King Spring en Jurassic, House and Hunters Springs genoemd worden, iemand daar al geweest? Andere tips?
Dank!
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Chrystal River Three Sisters Springs dicht tot nov - iemand tips?
Toe wij in 2011 (zie reisverslag) in Crystal River waren hebben we kano's gehuurd en zijn we in de stromende regen naar de Three Sisters Spring gepeddeld. Heerlijk gesnorkeld daar, maar geen Manatee gezien. In de diverse vaarwegen van Crystal River hebben we echter genoeg Manatees gezien. Je bent dus niet afhankelijk van die spring. Als ze daar werkzaamheden uitvoeren, zwemmen er daar ook geen Manatees. Ik zou dus gewoon Chrystal River aanhouden. Je ziet vanzelf wel waar de Manatees zwemmen, volg de commerciële bootjes.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- recidivist
- Amerikafan
Ik sluit me aan bij de vorige poster: je kan ook zonder dat je de besloten toegang naar the three sisters in kan kanoën je prima vermaken. Wat wel jammer is, is dat er tegenwoordig betaald moet worden voor het parkeren bij de plekken in Crystal River waar je een kano kan huren of te water kan laten: is nieuw sinds dit jaar.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
-
- Amerika-expert

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ook wij zijn er over drie weken vorig jaar werd mij gezegd dat de manatees weg waren rond deze periode bij crystal river klopt dit niet?
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
De grote massa Manatees vertrekt uit deze regio na de wintermaanden. Maar er zijn altijd Manatees die rond Crystal Springs blijven. Dus het hele jaar door zijn er Manatees te vinden, alleen lang zoveel niet als in de winter.
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij hebben afgelopen februari via River Ventures een manateetour geboekt en zijn toen zowel bij Three Sisters als bij Jurassic Springs geweest. Bij Three Sisters was het toen zo druk (schreeuwende mensen, getrappel over de bodem waardoor het water troebel werd), dat onze groep vrij snel is vertrokken en we de rest van de tijd bij Jurassic doorbrachten. Daar was het heerlijk rustig en er waren ook nog eens veel meer manatees aanwezig.
-
- Amerika-expert
Bedankt voor de tip 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 835 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-