Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

bedden in camper

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Margot61
Amerika-ontdekker

bedden in camper

Bericht door Margot61 »

Hallo

Wij vertrekken volgende maand :D naar de USA met een camper 29 ft van Cruise America. We hebben inmiddels een lijstje gekregen met wat er in de camper aanwezig s maar ik vroeg me of of iemand weet of de matrassen 1 of 2 persoons zijn en of daar hoeslakens over zitten?
Het gaat om de bedden achterin de camper en die boven het bestuurdersgedeelte.

Ik vond verder de Personal Kit waar voor ieder 1 handdoek en 1 badhanddoek nogal karig :cry: Of vergis ik me, we hebben totaal geen ervaring.

groet

Margot
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hallo Margot,

Je zou op de speficaties van de camper moeten kunnen zien of het om tweepersoonsbedden gaat. Ik zou er bij een 29 ft vanuit gaan dat dat zeker zo is achterin en in de cabover.

Bij je personal kits horen ook lakens/hoeslakens. En ja, de pakketten zijn verder karig. Ik koop ook gewoon wat handdoeken bij en laat ze elk jaar achter bij vrienden. Dat is natuurlijk handig, maar als je dat niet kan, zou ik gewoon wat handdoeken kopen in Amerika en mee naar huis nemen. Ze zijn in de States goedkoper dan in Nederland .

Succes,
Monique

N.B.: wij hebben nog nooit bij CA gehuurd, dus ik ga een beetje uit van Road Bear ervaring.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Ook bij CA hebben ze hoeslakens e.d. Wel kan ik je aanraden om een slaapzak mee te nemen. Want de dekens die ze meegeven houden de warmte niet echt lekker vast.
De bedden zijn 2 persoonsbedden.

vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Je kan ook bij de camperverhuur een extra deken vragen, doen ze meestal niet moeilijk over, ik vraag altijd extra handdoeken en een extra kussen en heb dat altijd gewoon gekregen.
Als dat niet het geval is kun je altijd nog bij de Walmart een slaapzak kopen, die zijn rond de 14 euro of zoiets.
robdrika
Amerika-ontdekker

Bericht door robdrika »

Margot,
Wij zijn net terug uit de states en hadden daar een 27" camper van CA.
De matrassen zijn beide 2 persoons, er zat om het achterbed een plastic (o.i.d.) hoes. Het bovenbed was gewoon van stof.
De personal kit is inderdaad erg karig. Per persoon 1 gewoon laken, 1 deken, 1 sloop, 1 handdoek(je), 1 washanddoekje en een keukenhanddoek. Al met al karig dus.
Al met al was het 's nachts redelijk fris dus neem je maatregelen.
Alles extra kopen is zeker een optie alleen het mee naar huis nemen zou bij ons (kledinginkopen) zeker een probleem geweest zijn.
Rob & Drika
Margot61
Amerika-ontdekker

Bericht door Margot61 »

Bedankt voor jullie reacties.
Ik dacht eraan om oude dekbedovertrekken mee te nemen en daar de dekens in te stoppen.
De overtrekken laten we daar achter en we kunnen ook wat oude handdoeken meenemen en die ook weer achter laten.
Kunnen we die plekken in ieder geval opvullen met spulletjes uit Amerika :lol:
In het tijdperk van dekbedden zijn lakens en dekens weer wat onwennig :?

Margot
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer