Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vreemde "description" bij Hans Klok Tickets
Vreemde "description" bij Hans Klok Tickets
Als ik via Ticketmaster kaartjes voor Hans Klok probeer te bestellen voor 2 of 3 augustus 2007 wordt er als description bij de plaatsbeschrijving "Warning Obstructed View Seating Area"medegedeeld. Dit wordt bij alle prijsklasses vermeld, dus de volle mep betalen en slecht zicht krijgen. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Theo
Theo
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
't Is dan toch al fijn dat ze het vermelden. Vele jaren gelden kocht ik voor mijn ouders twee tickets voor Pavarotti, mijn vader was fan van hen. Omdat zij zelden buiten de deur kwamen, vond ik dat het wel wat mocht hebben, en kocht ik de duurste tickets die er waren, tesamen kwam dat toen op dik 200 euro (wat toen echt wel heel erg veel was). Wel, zij hadden cameramensen voor hen in staan, en zagen haast nooit het hoofd van de zanger, enkel zijn buik en benen.
Niks geen waarschuwing vooraf, en de klacht die ik achteraf ingediend heb, kreeg ook geen gevolg.

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- Color01
- Amerika-expert
ik heb verleden jaar bijna $700.00 dollar betaald voor 2 football tickets voor mijn dochter .. en op op het internet kwam ook de waarschuwing "Warning Obstructed View Seating Area"... achter af bleek, dat ze in sommige situaties niet alles konden zien, om dat een pilaar van het stadion het zicht weg nam.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Tja, dan weet ik het ook niet. Misschien dat dit een algemene waarschuwing is? Ik kan me toch niet voorstellen dat er voor de allerduurste plekken een paal staat.
Wellicht dat je ergens een seating-plan of een foto kunt opsnorren van de zaal waarin de show gegeven wordt? Dan zou je kunnen achterhalen wat de beste plekken zijn.
Wellicht dat je ergens een seating-plan of een foto kunt opsnorren van de zaal waarin de show gegeven wordt? Dan zou je kunnen achterhalen wat de beste plekken zijn.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Seating plan: http://www.ticketmaster.com/seatingchart/81953/18981Madphil schreef:Wellicht dat je ergens een seating-plan of een foto kunt opsnorren van de zaal waarin de show gegeven wordt? Dan zou je kunnen achterhalen wat de beste plekken zijn.
Kan ook zijn dat het zicht door iets anders geblokkeerd wordt..
Hans Klok "The Beauty of Magic" with Special Guest: Pamela Anderson
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of men zegt het dus gewoon standaard al zo, om gezeur achteraf te voorkomen?
Elke
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Lijkt mij ook. Gewoon om te voorkomen dat men achteraf gaat zeggen dat die ene paal af en toe in het zicht stond.kastelke schreef:Of men zegt het dus gewoon standaard al zo, om gezeur achteraf te voorkomen?
Zou niet best wezen als op alle plaatsen het zicht (continu) belemmerd is. Komt er niemand weer naar een show...

Roland
- Bushmaster
- Amerika-expert
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 912 Weergaves
-