Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huren camper op korte termijn mogelijk?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Huren camper op korte termijn mogelijk?

Bericht door Karinita »

Ik heb eigenlijk een vraagje voor een collega van mij.
Zij wil deze zomer graag naar Amerika en dan het liefst met een camper rondrijden. Alleen heeft ze dat nu pas bedacht en ik vroeg me dus voornamelijk af of je nu nog een camper kunt huren voor de zomer.
Ik heb zelf helemaal geen ervaring met het huren van een camper, vandaar de volgende vragen:

- is het op korte termijn (ze wil in juli gaan) nog mogelijk om een camper te huren?
- zijn de huurprijzen dan niet erg hoog of zijn er ook last-minute aanbiedingen?
- huren jullie de camper bij een reisbureau/op internet?
- Roadbear en Monty's zijn goede camperverhuurders, beter dan Cruiseamerica?

Ik hoop dat jullie nog tips hebben :D

Karin
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Huren camper op korte termijn mogelijk?

Bericht door Rob »

Karinita schreef: - is het op korte termijn (ze wil in juli gaan) nog mogelijk om een camper te huren?
Zeker wel zolang er nog beschikbaar zijn zullen ze die graag verhuren
- zijn de huurprijzen dan niet erg hoog of zijn er ook last-minute aanbiedingen?
Hoge prijs moet je wel van uitgaan, juli is zo wie zo al duur, last-minute moet je geluk mee hebben denk niet dat er veel kans op is.- huren jullie de camper bij een reisbureau/op internet?
Reisbureau via internet :wink: Tioga Tours woprdt door veel forumleden gebruikt en is een goeie
- Roadbear en Monty's zijn goede camperverhuurders, beter dan Cruiseamerica?