Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

inchecken KLM, vanaf wanneer?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Yvoko
Amerikafan

inchecken KLM, vanaf wanneer?

Bericht door Yvoko »

Wij vliegen over krap een maand naar de States, vanaf wanneer kan je online inchecken? En als je bent ingecheckt, betekent dat ook dat je geen 3 uur van tevoren op Schiphol hoeft te zijn?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: inchecken KLM, vanaf wanneer?

Bericht door Rob »

Yvoko schreef:Wij vliegen over krap een maand naar de States, vanaf wanneer kan je online inchecken?
24 uur
En als je bent ingecheckt, betekent dat ook dat je geen 3 uur van tevoren op Schiphol hoeft te zijn?
Zal niet veel uitmaken want je moet toch door heel het security gebeuren, je staat alleen niet in de rij voor het inchecken maar bij de paspoortcontrole kom je gewoon in dezelfde rij en je hebt ook nog de extra controle aan de gate
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Die drie uur,blijft gelden dacht ik.
Zelf neem ik altijd twee uur als marge,meer dan genoeg.
Ligeia
Amerika-ontdekker

Bericht door Ligeia »

Als het een KLM vlucht is kan je vanaf 30 uur van tevoren inchecken. Als het een vlucht met een KLM vluchtnummer is die uitgevoerd wordt door NorthWest Airlines, kan het vanaf 24 uur van tevoren. De drie uur dat je voor vertrektijd aanwezig moet zijn blijft gelden als richtlijn.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Afwijkende inchecktijden
Voor de volgende vluchten is internet check-in vanaf 24 uur tot 1 uur voor vertrek beschikbaar:

Vluchten van Amsterdam naar de VS en terug vanuit de VS naar Amsterdam.
Dit komt van de site van KLM, voor de VS dus 24 uur van tevoren, ook voor KLM-vluchtnummers.
mieke15
Amerika-ontdekker

Bericht door mieke15 »

Wij hebben vorig jaar gevlogen met KLM naar Amerika. Ik heb geprobeerd eerder dan 24 uur in te checken maar dat kon niet. Ik moest netjes wachten tot 24 uur van te voren.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Hm, ik vlieg dan wel niet met de KLM (met Continental) maar ik dacht dat ik door het online inchecken geen 3 uur van tevoren aanwezig hoefde te zijn...

Ik had bedacht dat 2 uur wel genoeg was, maar jullie adviseren dus gewoon 3 uur?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Twee uur is echt ruim op tijd genoeg hoor, wat mij betreft. Ik doe dat altijd en heb nooit problemen. Ik ben net weer geland, na 5 dagen NY (was weer GEWELDIG) en bij zowel heen als terug makkelijk met 2 uur van te voren kunnen doen !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer