Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

klantenpas supermarkt

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

klantenpas supermarkt

Bericht door ina »

Een klantenpas van de grote supermarkten scheelt je behoorlijk wat dollars, kan je deze al in Nederland via internet aanvragen?
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

de klanten pas van de supermarkten die ik ken .. leveren niet veel op .. om dat de prijzen van deze supermarkten hoog zijn....daarom kopen wij alle boodschappen bij Walmart.
JohnNJ
Amerikakenner

Re: klantenpas supermarkt

Bericht door JohnNJ »

ina schreef:Een klantenpas van de grote supermarkten scheelt je behoorlijk wat dollars, kan je deze al in Nederland via internet aanvragen?
Dat zal van de soort pas afhangen, maar ik denk het eigenlijk niet. De pas die ik heb staat op naam, en er staat een handtekening op. Als je de pas laat zien, accepteert de supermarkt ook bank checks. Normaal doen ze dat niet. Men gebruikt de adresgegevens tevens voor het versturen van gerichte reclame.

--john
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Color01 schreef:de klanten pas van de supermarkten die ik ken .. leveren niet veel op .. om dat de prijzen van deze supermarkten hoog zijn....daarom kopen wij alle boodschappen bij Walmart.
wallmart heeft ook een klantenpas vorig jaar scheelde dat best wel veel als je een maand boodschappen doet.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Toen wij vorige week (hm .. is al weer bijna 2 weken geleden, time flies ..) in Denver en omgeving waren, gingen we boodschappen doen bij Safeway. Een kleine versie van de Walmart, maar we zagen ze erg veel in de omgeving.

Hier hadden ze best veel aanbiedingen met die pas, ging om best wat dollars. Dus ik vroeg hoe dat ging, zo'n pas. Ik moest een of ander vodje invullen, gewoon adres in NL, en ik kreeg een nieuw pasje gelijk bij de kassa uitgereikt. Niets bijzonders dus, maar scheelde voor ons aardig wat. Net als AH bonuskaart zeg maar.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

ina schreef:wallmart heeft ook een klantenpas vorig jaar scheelde dat best wel veel als je een maand boodschappen doet.
Walmart een klanten pas :?:

dat is nieuw voor mij .. en mijn vrouw heeft er ook nog nooit van gehoord en gezien dat iemand een pasje gebruikt.
Gerda&Lucas
Amerikakenner

Bericht door Gerda&Lucas »

ina schreef:Een klantenpas van de grote supermarkten scheelt je behoorlijk wat dollars, kan je deze al in Nederland via internet aanvragen?
Ter plekke zelfs pas bij de kassa iets ingevuld en hoppa, meteen een aantal dollars korting
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Gerda&Lucas schreef:
Ter plekke zelfs pas bij de kassa iets ingevuld en hoppa, meteen een aantal dollars korting
Kan je misschien zeggen hoe deze pas noemt? Ik weet wel dat ze een pas hebben die gekoppeld is aan een creditcard of iets dergelijk toch .
Ik zelf heb wel een pasje van kroger supermarkt maar dat is aangevraagd via mijn grootvader die daar woont.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Color01 schreef:
ina schreef:wallmart heeft ook een klantenpas vorig jaar scheelde dat best wel veel als je een maand boodschappen doet.
Walmart een klanten pas :?:

dat is nieuw voor mij .. en mijn vrouw heeft er ook nog nooit van gehoord en gezien dat iemand een pasje gebruikt.
Je kan bij de Wal*mart lid worden van de Sams Club daarmee krijg je korting in de winkel en bij de benzinepomp en mag je boodschappen doen in de speciale Sams-Club winkel.
Dit lidmaatschap kost echter (in tegenstelling tot de klantenkaart bij ander winkels) wel geld, dacht $ 100,00

Wij hebben trouwens van (bijna) alle grote winkelketens klantenkaarten dat levert ieder vakantie nog een redelijk groot voordeel op, en komen we een nieuwe winkel tegen dan gaan we eerst naar de klantenservice voor zo'n kaart
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Knabbeltje schreef:
Gerda&Lucas schreef: Ter plekke zelfs pas bij de kassa iets ingevuld en hoppa, meteen een aantal dollars korting
Kan je misschien zeggen hoe deze pas noemt? Ik weet wel dat ze een pas hebben die gekoppeld is aan een creditcard of iets dergelijk toch .
Ik zelf heb wel een pasje van kroger supermarkt maar dat is aangevraagd via mijn grootvader die daar woont.
Je kan bijna bij elke supermarkt een gratis pasje aan vragen. Ook met je NL adres. Geen enkel probleem en scheelt heel veel geld bij de kassa :wink: Gewoon even vragen bij de klanten service of bij de kassa zelf.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Rob schreef:
Je kan bij de Wal*mart lid worden van de Sams Club daarmee krijg je korting in de winkel en bij de benzinepomp en mag je boodschappen doen in de speciale Sams-Club winkel.
Dit lidmaatschap kost echter (in tegenstelling tot de klantenkaart bij ander winkels) wel geld, dacht $ 100,00
Sams club is een groothandel, daar heb ik een pasje van om dat je een Business License nodig hebt om in aanmerking te komen voor de pas... maar die verkopen alleen artikelen in groot verbruik verpakkingen... en normaal kom je daar ook niet binnen.
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Het formulier voor een Safeway pas kun je downloaden van:
http://shop.safeway.com/corporate/safeway/App.pdf.
Je hoeft dan geen halve minuut op je pas te wachten.
Jan Gijs
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

JGK schreef:Het formulier voor een Safeway pas .
en waar zijn de safeway winkels dan ?
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Bij de supermarkten waar wij de laatste keren boodschappen deden hadden de kassieres gewoon zelf een pasje bij de kassa liggen en ging de korting er alsnog af!

Scheelt een hoop plek in je portomonnee! :wink:

Manon
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Color01 schreef:
JGK schreef:Het formulier voor een Safeway pas .
en waar zijn de safeway winkels dan ?
Er staat een storelocator op hun website.. safeway.com
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Clint schreef:
dan moet de winkel net bij je in de buurt ziin .. want als ik mijn zipcode in geef.. dan geelft hij aan dat er geen winkels bij ons in de buurt zijn... maar hij geeft niet aan waar ze zijn.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Color01 schreef:
dan moet de winkel net bij je in de buurt ziin .. want als ik mijn zipcode in geef.. dan geelft hij aan dat er geen winkels bij ons in de buurt zijn... maar hij geeft niet aan waar ze zijn.
Wikipedia zegt:
(..) with over 1750 stores located throughout the central and western United States and Canada.[1] It also operates some stores in the Mid-Atlantic region of the Eastern Seaboard
Hier staat een kaart van Canada en de VS en waar hun winkels gevestigd zijn (voornamelijk welke staten).
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Clint schreef:
Color01 schreef: en waar zijn de safeway winkels dan ?
In Colorado zaten ze echt heel veel ! In Denver een heel groot depot ook (vlakbij het vliegveld, waar ook ons hotel zat voor de laatste nacht).
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb vorig jaar kortingspassen genomen bij Albertson's, Von's en Safeway. Scheelt je al gauw 10 tot 15 dollar op 100 dollar boodschappen. Wij reisden met 5 man met een camper, ruim zes weken. Het scheelt gewoon echt veel. De pasjes gaan dit jaar gewoon weer mee.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Color01 schreef:
Rob schreef:
Sams club is een groothandel, daar heb ik een pasje van om dat je een Business License nodig hebt om in aanmerking te komen voor de pas... maar die verkopen alleen artikelen in groot verbruik verpakkingen... en normaal kom je daar ook niet binnen.
Iedereen kan een Sam's Club pasje kopen, ik heb er ook een. Je hoeft niet een business license te hebben. Als je er redelijk vaak je boodschappen haalt, heb je de pas a $50 er wel binnen een redelijke tijd weer uit. Een ander bedrijf die volgens dezelfde fourmule werkt is Costco.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer