Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sam’s Club

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
XetIVaX
Amerika-ontdekker

Sam’s Club

Bericht door XetIVaX »

Heeft iemand toevallig op dit forum ervaring met een membership aanvragen als toerist?

Kan dit, mag dit en wat vul je dan in als ‘mailing address’, gewoon het eerste hotel?

Ik ga d’r vanuit dat je digitaal via de app je kaart krijgt?
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 74

Re: Sam’s Club

Bericht door harryh »

@XetIVaX Heb er geen ervaring mee, zolang je betaalt zal het wel goed komen. Het is nu maar $15 voor een jaar zie ik.
Kaart: Het antwoord staat hier https://help.samsclub.com/app/answers/d ... ip-card%3F

How do I get my membership card?

You have instant access to your digital membership card as soon as you join. It’s in the Sam’s Club app, so there’s no need for a physical card to start shopping.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Je maakt mij nieuwsgierig @XetIVaX ....welk voordeel heeft een incidentele bezoeker bij Sam s club ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 74

Bericht door harryh »

@bedeve Ik antwoord ook even. Voor mij zou dat zijn, net als Costco, de benzineprijs. Dat scheelt meestal 0,10-0,20 per gallon. Grofweg heb je dat na zo'n 100 gallon tanken terugverdiend. Eten etc is in grote hoeveelheden a la Makro.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Bedankt @harryh ....mijn vraag kwam voort uit het Makro vergelijk...
Waar ik nog steeds een blije klant ben....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
XetIVaX
Amerika-ontdekker

Bericht door XetIVaX »

harryh schreef:
12 jun 2026, 10:09
@XetIVaX Heb er geen ervaring mee, zolang je betaalt zal het wel goed komen. Het is nu maar $15 voor een jaar zie ik.
Kaart: Het antwoord staat hier https://help.samsclub.com/app/answers/d ... ip-card%3F

How do I get my membership card?

You have instant access to your digital membership card as soon as you join. It’s in the Sam’s Club app, so there’s no need for a physical card to start shopping.

Top bedankt! Had het niet zo snel gevonden.
XetIVaX
Amerika-ontdekker

Bericht door XetIVaX »

bedeve schreef:
12 jun 2026, 10:34
Je maakt mij nieuwsgierig @XetIVaX ....welk voordeel heeft een incidentele bezoeker bij Sam s club ?

Ik heb hier twee personen die erg fans van Pokémon zijn.
Inderdaad, het tanken, maar ook de foodcorner schijnt prima en heel goedkoop te zijn.
Bijvoorbeeld de Pizza met een drankje 2 1/2 dollar. Een lekker gegrild kippetje voor vijf.
XetIVaX
Amerika-ontdekker

Bericht door XetIVaX »

bedeve schreef:
12 jun 2026, 10:34

AIk heb hier twee personen die erg fans van Pokémon zijn.
Inderdaad, het tanken, maar ook de foodcorner schijnt prima en heel goedkoop te zijn.
Bijvoorbeeld de Pizza met een drankje 2 1/2 dollar. Een lekker gegrild kippetje voor vijf.
XetIVaX
Amerika-ontdekker

Bericht door XetIVaX »

Ik heb een reactie van Sam’s club en die zeggen dat je gewoon je eerste hotel kan aangeven bij het aanmelden als adres.
Je krijgt sowieso niks opgestuurd, je pas krijg je digitaal in de app!
Billy Bob
Amerika-ontdekker

Bericht door Billy Bob »

@XetIVaX Voordat je je rijk rekent... Jouw rondje vanuit Chicago is ongeveer 2000 mijl. Met een auto met een mpg (mile per gallon) van 25, heb je 2000/25 = 80 gallon benzine nodig voor deze reis. Met een Sam's Club korting van $0.15 per gallon is de totale korting op de benzinekosten 80x0.15 = $12. In deze situatie haal je de $15 kosten van een Sam's Club lidmaatschap er dus niet uit, als je alleen naar de benzinekosten kijkt.

Als je daarentegen een zuiniger auto huurt, met een mpg van 30 bijvoorbeeld, dan heb je 2000/30 = 67 gallon benzine nodig voor hetzelfde rondje. Dat is 80-67 = 13 gallon minder dan in het eerste voorbeeld. Met een gemiddelde benzineprijs van $4 per gallon bespaar je op deze manier dus 13x4 = $52.
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Als je cash betaald krijg je meestal $0,10 korting. Op Sam's zie ik $0,05 met CC betaling? Verder geen ervaring mee. In Lake Havasu vroeg de dame op de camping of we Sam's hadden. Hadden we niet, maar volgens haar wel :wink: en kregen we 10% korting.
Maar bedankt voor de tip. Ik ga eens kijken wat Sam's te bieden heeft :thumbup:
En mbt tanken, dan moet je natuurlijk wel een gas station van Sam's vinden op de route. Maar bijvoorbeeld gasbuddy geeft ook concurrerende prijzen, vaak in dezelfde straat.
27 States so far...
XetIVaX
Amerika-ontdekker

Bericht door XetIVaX »

Billy Bob schreef:
12 jun 2026, 20:22
@XetIVaX Voordat je je rijk rekent... Jouw rondje vanuit Chicago is ongeveer 2000 mijl. Met een auto met een mpg (mile per gallon) van 25, heb je 2000/25 = 80 gallon benzine nodig voor deze reis. Met een Sam's Club korting van $0.15 per gallon is de totale korting op de benzinekosten 80x0.15 = $12. In deze situatie haal je de $15 kosten van een Sam's Club lidmaatschap er dus niet uit, als je alleen naar de benzinekosten kijkt.

Als je daarentegen een zuiniger auto huurt, met een mpg van 30 bijvoorbeeld, dan heb je 2000/30 = 67 gallon benzine nodig voor hetzelfde rondje. Dat is 80-67 = 13 gallon minder dan in het eerste voorbeeld. Met een gemiddelde benzineprijs van $4 per gallon bespaar je op deze manier dus 13x4 = $52.

Ik reken mezelf zeker niet rijk. 🫣
XetIVaX
Amerika-ontdekker

Bericht door XetIVaX »

Het afronden lukt niet: 'error: We couldn't confirm your payment. Please check your card details and try again."

Waarschijnlijk, omdat het een buitenlandse AMEX is denk ik?!
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Wij wonen in de VS en hebben een Sam's Club (en Costco) lidmaatschap, en tanken daar ook bijna altijd thuis, en zo veel mogelijk op reis. Het is vrijwel altijd de goedkoopste optie in een gebied, maar de exacte besparing is variabel. Maar, ze zitten alleen in grotere plaatsen, en soms dan weer net niet in het deel van de stad waar je bent. Ook zitten ze niet in het hele land, er zijn gebieden waar je geen Sam's Club gaat vinden. Je kunt er dus absoluut niet van uit gaan dat je altijd bij Sam's Club kunt tanken. Daarnaast, soms staat er bij de Sam's Club zo'n lange rij bij het tankstation dar we daar de tijd niet voor nemen, dan tanken we wel ergens anders en betalen wat meer.
Terug in Texas!
BahamaOne
Amerikakenner

Bericht door BahamaOne »

Als het je specifiek om het tanken te doen is, zou je ook kunnen kijken naar de incientives van de tankstation ketens.
Zo krijg je bij Circle-K op de eerste 5 tankbeurten extra korting van $0,25 per gallon.https://www.circlek.com/inner-circle
Als die 5 beurten niet toereikend zijn, gebruik je een ander nummer, of kijk je bij een andere keten voor hun rewards program. :thumbup:
Volgens mij levert je dit een goedkopere prijs op dan Sam's club. Sowieso is het meestal al goedkoper om buiten de grote steden te tanken. Als Sam's alleen in de grotere steden zit, kun je dus al besparen door niet in de grote stad te tanken. Het is net als in NL: aan de snelweg tank je het duurst, van de snelweg af is het al meeestal minder duur.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Dat herken ik dan weer niet. Over het algemeen vind ik het makkelijker in de steden goedkopere benzine te vinden dan in kleine plaatsen. En in echt afgelegen plaatsen is het juist duur.
Maar, het is toch vooral regio gebonden. Ik kijk dus als we op reis zijn vaak op Gasbuddy, om alvast te kijken waar het in de komende 50-100 mijl het voordeligst is om te tanken. Maar deze zomer zijn we sowieso de pineut, we hadden onze roadtrip van Texas naar Maine en terug al gepland voordat de benzine zo duur werd😂
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer