Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar een vraag plaatsen over reizen van Ny naar Miami?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Ferno67
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 16

Waar een vraag plaatsen over reizen van Ny naar Miami?

Bericht door Ferno67 »

Hi,

Nou, weer geboekt hoor. Het stond eigenlijk niet op de planning na de bijna vier weken door het Zuidwesten en Yellowstone van vorig jaar, maar dat was zó geweldig dat we toch dit jaar weer hebben geboekt. ESTA is nog geldig (hopelijk mijn America the Beautiful Pass ook nog).

Nu wil ik mijn — zoals altijd — zotte, veel te grote roadtrip van 29-03 t/m 22-04 weer met jullie delen en hoop ik op net zoveel “je bent helemaal gek geworden”-reacties als vorige keer. Dat verandert mijn plannen niet, maar helpt wel bij het bijstellen ervan. Dankzij jullie kennis en ervaring heb ik vorig jaar namelijk een paar wijzigingen doorgevoerd die achteraf echt heel handig bleken.

Alleen… waar posten? Niet in Florida en ook niet in het Noordoosten. Maar waar dan wel?

BTW: wat is een auto huren in NY en NJ belachelijk duur!! 😭
Vorig jaar in LA €1100 voor 3,5 week betaald voor een Ford Explorer, en nu €1500 voor 3 weken voor een Nissan Rogue in Newark…
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 73

Re: Waar een vraag plaatsen over reizen van Ny naar Miami?

Bericht door harryh »

In interregionaal viewforum.php?f=8
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer