Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Problemen met inloggen American Airlines
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Problemen met inloggen American Airlines
Mijn reis heb ik via British airways geboekt, maar nu wil ik mijn boeking bekijken en kan ik mijn reis niet zien. Ik heb steeds problemen met deze pagina. Ik dacht dat het misschien zo was dat ik helamaal niet in kon loggen maar ik heb het wel gekund. Zijn er meer mensen die er problemen mee hebben? Ik kan er niet veel over vinden en ik heb nog niet zoveel zin om de helpdesk te bellen. Dat is overigens nog niet perse nodig want ik wilde gewoon kijken hoe het zat met de stoelbezetting, maar ik vind dit wel irritant 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Problemen met inloggen American Airlines
Voor een volgende keer: deze vraag had prima gepast (en hoort dus thuis) in het bestaande topic vliegen onder het kopje vervoer.
Je hoeft toch niet inloggen om de stoel bezetting te zien bij AA? Alleen als je je eigen stoelen wilt veranderen, dan wel.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik heb ook via British Airways geboekt.
Kwam er paar weken geleden ook niet in en toen dat wel lukte waren onze betaalde stoelen met beenruimte verdwenen. Klantenservice gebeld ze hebben het wel opgelost alleen waren de stoelen aan het raam allemaal weg.
Kwam er paar weken geleden ook niet in en toen dat wel lukte waren onze betaalde stoelen met beenruimte verdwenen. Klantenservice gebeld ze hebben het wel opgelost alleen waren de stoelen aan het raam allemaal weg.
@Cindysimone ik hoop dat je nu wel stoelen met beenruimte hebt? 

Hier ook BA geboekt en 1 vlucht met AA. Geraakte er ook niet in. Via chat opgelost. Doordat onze vlucht een kleine wijziging had (15min) hadden ze als 'courtesy' 4 stoelreserveringen ingezet. Normaal was dit niet inbegrepen in ons ticket. Ik dacht 'leuk'. Maar toen ik keek dan hebben ze ons per 2 gezet in een preferred rij. We reizen met 4 (waaronder 2 tieners) Maar blijkbaar is preferred bij AA alle stoelen aan raam en gang
Wil ik 1 zetel wijzigen....kost me dat $101.
Als ze ons een paar rijen meer naar achter hadden gezet dan kostte het maar $13 om 1 persoon te verzetten. De 'courtesy' is eerder 'strategische marketing'

Als ze ons een paar rijen meer naar achter hadden gezet dan kostte het maar $13 om 1 persoon te verzetten. De 'courtesy' is eerder 'strategische marketing'

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Wat wellicht kan helpen, zorg dat je een account hebt bij zowel British Airways als American Airlines. Net terug van onze Florida trip en wij hadden in totaal 5 vluchten: 2 met British Airways en 3 met American Airlines. Geen enkel probleem ondervonden om de vluchten bij zowel British Airways als bij American Airlines op te zoeken. Ik neem aan dat je bij American Airlines op een andere boekingscode dan die bij British Airways hebt gezocht?
Wij hadden geboekt bij British Airways en ik kon bij American Airlines de boeking eenvoudig koppelen aan mijn account daar door de American Airlines boekingscode te gebruiken.
Voor de terugvlucht (beide vluchten waren met American Airlines) ook alles via de app van American Airlines gedaan en bijgehouden. Wij vlogen met zo'n vieren, 2 volwassenen en 2 kinderen. Op de terugvlucht van Philadelphia naar Amsterdam zat de ene volwassene met 1 kind op stoel A en B en de andere volwassene met een kind op stoel K en L, wel zelfde rij. Wij hebben het zo gelaten. Waren prima plekken bijna voorin in het toestel.
Roland
Wij hadden geboekt bij British Airways en ik kon bij American Airlines de boeking eenvoudig koppelen aan mijn account daar door de American Airlines boekingscode te gebruiken.
Voor de terugvlucht (beide vluchten waren met American Airlines) ook alles via de app van American Airlines gedaan en bijgehouden. Wij vlogen met zo'n vieren, 2 volwassenen en 2 kinderen. Op de terugvlucht van Philadelphia naar Amsterdam zat de ene volwassene met 1 kind op stoel A en B en de andere volwassene met een kind op stoel K en L, wel zelfde rij. Wij hebben het zo gelaten. Waren prima plekken bijna voorin in het toestel.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht