Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel in Amerika boeken met VPN (virtueel particulier netwerk) goedkoper?
Hotel in Amerika boeken met VPN (virtueel particulier netwerk) goedkoper?
Iemand ervaring of het goedkoper is om een hotel te boeken met VPN in Amerika (of een ander land)?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door markro op 09 mar 2025, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voor de duidelijkheid de topictitel aangepast.
Reden: Voor de duidelijkheid de topictitel aangepast.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Boeken met VPN
Dat kun je uiteraard zelf testen als je een VPN verbinding hebt.
Roland
Roland
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Meestal niet, soms wel.
Het is veel voordeliger regelmatig te controleren, prijzen fluctueren als een gek door het jaar heen.
Het is veel voordeliger regelmatig te controleren, prijzen fluctueren als een gek door het jaar heen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik gebruik ook geen VPN voor het boeken van hotels/motels in Amerika.
Zoals @Pete.Z al aangeeft, regelmatig controleren. Persoonlijk boek ik vrijwel alles vooruit met optie tot gratis annuleren (vaak tot 24 u van tevoren of tot op de dag zelf). Meer dan eens heb ik opnieuw geboekt omdat de prijs lager was geworden maar ik zie ook dat prijzen vaak alleen maar omhoog gaan.
Dus als je route vaststaat, kan het geen kwaad om alvast hotels/motels te boeken.
Roland
Zoals @Pete.Z al aangeeft, regelmatig controleren. Persoonlijk boek ik vrijwel alles vooruit met optie tot gratis annuleren (vaak tot 24 u van tevoren of tot op de dag zelf). Meer dan eens heb ik opnieuw geboekt omdat de prijs lager was geworden maar ik zie ook dat prijzen vaak alleen maar omhoog gaan.
Dus als je route vaststaat, kan het geen kwaad om alvast hotels/motels te boeken.
Roland
Boeken met VPN heb ik ook wel geprobeerd, maar het was nooit voordeliger. Regelmatig controleren loont wel. Als je pas in 2026 gaat heb je tijd om acties in de gaten te houden. Wij konden bijvoorbeeld rond Black Friday een aantal Wyndham Hotels met flink wat korting boeken voor onze aanstaande vakantie in juni.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
En kijk naast de Expedia’s en de Bookings ook vooral rechtstreeks bij de accommodatie. Wordt eenvoudig en gratis lid van een of meerdere hotelketens.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2875 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 3 Reacties