Stoelen reserveren in het vliegtuig

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gebruikersavatar
Iris_1982
Amerika-expert
Berichten: 2826
Lid geworden op: 02 mar 2005, 16:35
Aantal x V.S. bezocht: 35
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Stoelen reserveren in het vliegtuig

Bericht door Iris_1982 »

peterscot schreef:Hi all.
Ik vond een online service, die online check-in is bepaald door het verstrekken van de beste plaatsen Preffered door ons.
Ze sturen instapkaart per e-mail en kosten 9 euro / persoon enkele reis.
Vind het toch een beetje vreemd om te gaan betalen voor iets wat je zelf ook kunt doen.
En hoe gaan zij die best seat garanderen dan? Stel dat er al een gold member van Flying Blue de nooduitgangstoelen heeft gereserveerd en jij hebt betaald via deze service: hoe gaan zij jou dan op die best seats krijgen?
Ik vind het wel een beetje vreemd...
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false; en http://irisgoessanfran.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14318
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Stoelen reserveren in het vliegtuig

Bericht door Coyote »

Niet op reageren, is spam.

Let maar op de zinsopbouw. Is gewoon vertaald naar het Nederlands.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Clint
Amerika-expert
Berichten: 4657
Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:13
Locatie: Detroit, MI

Re: Stoelen reserveren in het vliegtuig

Bericht door Clint »

Iris_1982 schreef: En hoe gaan zij die best seat garanderen dan? Stel dat er al een gold member van Flying Blue de nooduitgangstoelen heeft gereserveerd en jij hebt betaald via deze service: hoe gaan zij jou dan op die best seats krijgen?
Niet. Net zoals Roland al zei, spam.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Stateslovers
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 mei 2011, 22:52
Aantal x V.S. bezocht: 44
Locatie: Den Haag

Re: Stoelen reserveren in het vliegtuig

Bericht door Stateslovers »

Ik heb bij Delta dezelfde ervaring als Iris_1982 heeft gehad. Ruim vantevoren stoelen gekozen en betaald, blijkt bij inchecken thuis achter de computer dat er een kleiner vliegtuig wordt ingezet. Ik reis meestal twee keer p/j naar de VS en probeer altijd de stoelen bij de nooddeur (op de A330-300) te bemachtigen. Was me deze reis gelukt. Echter, aan boord van de kleinere Airbus A330-200 bevinden de door mij gekochte stoeln zich niet bij een deur maar bij een schot. Ruilen van stoel kon niet meer, de machine was vol. Ik had daardoor een aanmerkelijk minder comfortabele reis...
Het valt me trouwens op dat Delta constant de aankomst- en vertrektijden wijzigt. Kwartier vroeger of juist later gaat wel maar ik kreeg ook een wijziging door van anderhalf uur eerder vertrekken met hetzelfde vluchtnummer dan geboekt!
alle 50 staten bezocht!
harryvanrooy
Amerikakenner
Berichten: 533
Lid geworden op: 14 jun 2013, 15:24
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: merksem

Re: Stoelen reserveren in het vliegtuig

Bericht door harryvanrooy »

Wij vragen aan onze reisagent altijd de pnr nummer en de ticketnummers zodra hij onze vluchten geboekt heeft en tot hiertoe hebben we altijd direct stoelen kunnen reserveren en ook upgraden naar economy plus in de manage my flight bij Delta en United. (Economy plus moet je natuurlijk betalen) en dot maanden op voorhand. Je moet dat nu en dan wel in de gaten houden want ze durven dat wel eens veranderen , zelfs ook je vlucht, maar wij hebben dat altijd terug kunnen zetten naar onze eerste keuze.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer