Stoelen reserveren in het vliegtuig

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Stoelen reserveren in het vliegtuig

Bericht door sachasenne »

Onze laatste vlucht zijn de stoelen ook gewijzigd. Evenals bij Rob en Annie en Bart en Evy. We hadden allemaal economy plus stoelen gekregen :)
Groetjes,
Carine
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Doockles »

Fijn ;-)

Maar ik kan ze gewoon niet bevestigen. Dus van wijzigen zal er dan ook niet veel in huis komen vrees ik. Nuja, ik heb nog 7 maanden om 2 plaatsen aangeduid te krijgen. Ooit moet dat wel eens lukken zeker? :lol:
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Heb je het zowel op de site van Connections als op de site van Continental geprobeerd?

Marjon
Dikkie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Dikkie »

Nou wij vliegen met US Airways, was helemaal blij dat ik zo vroeg mijn stoelen kon vastleggen. Had ons overal zo'n beetje op rij 6 gezet, maar het wordt dagelijks door US Airways gewijzigd! Ik zag net dat ze mij voor de langs vlucht ergens op rij 8 aan het raam hadden gezet en mijn vriend op rij 15 ergens in het midden. Ik heb het weer gewijzigd maar krijg het gevoel dat ze ons continue aan het verzetten zijn. Iemand een idee of dit te stoppen is?
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wie vliegen met British Aiways en ik las op hun site dat we slechts 24h (of zoiets) op voorhand onze stoelen kunnen kiezen. Zijn er mensen die andere ervaringen hebben met BA ?
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

24hr van te voren kan je gratis stoelen uitkiezen tijdens de incheck periode. Op voorhand kan dit tegen betaling via manage my booking.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Doockles
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Doockles »

vana schreef:Heb je het zowel op de site van Connections als op de site van Continental geprobeerd?
Waar kan je dit ergens doen op de website van Connections? Ik log altijd in bij CO zelf met mijn reservatienummer ;-)
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Gewoon op de site van Connections.
Als je klikt op vluchten" kun je daarna linksonder klikken op "mijn reservaties"
Dan kom je hier en daar kun je je gegevens invullen. Öf je ook je stoel hier kunt reserveren weet ik niet, dat moet je zelf even proberen..

Marjon
Doockles
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Doockles »

Daar kan je enkel je e-ticket zien ;-)
melle18
Amerikafan

Bericht door melle18 »

Doockles,

Ik had hetzelfde probleem met 2 van de 4 Continental vluchten. Ik heb ze gebeld en het telefonisch laten regelen. Ging prima. Nu de vluchten gewijzigd waren, kon ik opeens wel weer zelf voor alle 4 vluchten de stoelen wijzigen. Het nummer van Continental: 020 - 346 9381. Het is een nederlands nummer maar je krijgt de keuze tussen amerikaans en nederlands. Kies je voor het laatste dan krijg je een vlaams persoon aan de lijn.
Afbeelding
Doockles
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Doockles »

Ah, geweldig! Bedankt! Ik probeer zo snel mogelijk eens te bellen ;-).

Misschien eens kijken of ik het nummer van Brussel vind, want met mijn gsm naar Nederland bellen lijkt me een beetje duur.
Doockles
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Doockles »

Kleine update: vandaag gebeld naar het nummer van Continental in België en de man die ik aan de lijn kreeg heeft mijn ontbrekende stoelen kunnen reserveren. :-) Hij vond het raar dat ik het wel kon voor 2, maar niet voor allemaal.

Ik heb de indruk dat dat online ding van Continental wel meer dingen verkeerd doet. Ik wou de extra traveler information invullen (dit is blijkbaar nodig voor de TSA) en elke keer ik op Continue drukte was alle informatie verdwenen. Volgens de man van Continental stond het blijkbaar wel ingevuld. Raar.

Heeft er iemand trouwens weet van die "extra" info voor de TSA? Hier moeten de voornaam, middelste namen, achternaam en geboortedatum ingevuld worden.
Ik weet dat het hier al op het forum gekomen is (heb er zelf nog op gereageerd), maar ik vind het topic niet meer terug :oops: .
melle18
Amerikafan

Bericht door melle18 »

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij:
ook in eerste instantie maar voor 2 van de 4 vluchten stoelen kunnen reserveren en ook extra informatie die na invullen bij opslaan verdwenen is....
Ik had mezelf voorgenomen om maar even een paar maanden te wachten, misschien dat het tzt gefixt is
Afbeelding
Doockles
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Doockles »

Gewoon even bellen naar de lokale versie van je vliegtuigmaatschappij. Ze hebben het in 5 min geregeld :-).
pumi1000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door pumi1000 »

Inderdaad ff bellen met nederlands nummer. Ik kon online ook niets vastleggen, maar na een telefoontje werden er meteen stoelen toegezegd en zag ik ze ook online.
1998-2010-2011 florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - west en noordwest usa
2015 - rondje NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - Florida + west usa
2020 - corona
2021 - nog steeds die K.. corona
2022 - noordwest usa
melle18
Amerikafan

Bericht door melle18 »

voor alle duidelijkheid: ik had juist een paar posts terug geadviseerd om te bellen voor de stoelen.
Ik zit nu nog met de extra informatie die niet wordt bewaard online maar ga daar (nog) niet over bellen: vind het toch een gedoe om alle paspoortinfo incl nummers foutloos telefonisch door te geven
Afbeelding
Doockles
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Doockles »

Ik dacht dat het paspoortnummer niet verplicht was. Enkel je naam en geboortedatum. :)
JeroenMioch
Amerika-ontdekker

Bericht door JeroenMioch »

Wij konden twee jaar geleden pas een paar dagen van te voren onze stoelen vastleggen bij Delta airlines, Dat was dus een kwestie van er snel bij zijn. Toen onze hand weten te leggen op stoelen bij de nooduitgang met extra beenruimte natuurlijk.

Dit jaar met United airlines en we konden direct onze stoelen toewijzen, Dit niet gedaan omdat stoelen met extra beenruimte zo te zien extra kosten, We vinden het wel prima zo eigenlijk.
Sophieke
Amerika-ontdekker
Partner van: Colin Andries

Bericht door Sophieke »

Wij hebben onze ticketten geboekt bij connections. Daar konden we ineens onze plaatsen kiezen.
Al die jaren is het ons gelukt een plaats te kiezen bij boeking ticket.
We vliegen met United, je kan op de site van UAL inloggen, 'itineraries' kiezen en daar staat ergens 'seats'. Je kan daar gewoon u plaatsen kiezen en zien hoe vol de vlucht al is.
Heel gemakkelijk. :wink:
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Wij hebben onze tickets bij Connections geboekt en vliegen met Delta.

Wij hebben gewoon een boekingscode gekregen (iets van QRZ7H7) en daarmee kan je gewoon op ww.delta.com inloggen om je vluchten te bekijken en stoelen te kiezen. Wij hebben dus meteen na boeken in oktober de stoelen ook al vastgelegd en soms log ik nog even in om te kijken of we nog steeds de goede stoelen hebben, maar tot nu toe gaat het prima!
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" onclick="window.open(this.href);return false; en http://irisgoessanfran.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer