Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Door US customs in Canada (Toronto)?
Door US customs in Canada (Toronto)?
Wij vliegen volgende maand van Brussel naar LAX. Wij maken een tussenstop van 2u30 in Toronto. Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat je in Canada al door de US Customs kan gaan, zodat je in Amerika sneller uit de luchthaven bent. Ik kan niet direct terugvinden waar ik dat gelezen heb. Kan iemand dit bevestigen?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Re: Door US customs in Canada (Toronto)?
https://www.torontopearson.com/en/depa ... ms-pearson
Maar idd, éénmaal in de usa, is het na landen gewoon bagage ophalen en wegwezen.
‘Kan’, maar het zal van moeten zijn
Maar idd, éénmaal in de usa, is het na landen gewoon bagage ophalen en wegwezen.
- JeroenB
- Amerikafan
- Contacteer:
Dat klopt, op Toronto ga je door de US customs en dan heb je nog een complete gate met winkeltjes waar je je kunt vermaken.
Wordt de bagage in Toronto overgedragen naar onze volgende vlucht, of moeten wij deze ophalen en opnieuw inchecken?
Ik herinner me dat in de VS de bagage niet wordt overgedragen, maar is dat in Canada ook zo?
Ik herinner me dat in de VS de bagage niet wordt overgedragen, maar is dat in Canada ook zo?
- JeroenB
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij hadden een tussenstop van een week in Toronto, vanwege het verkrijgen van ons visum via het US consulate in Toronto, maar gezien je daar door de customs gaat en in Amerika geen controle meer krijgt kun je er vanuit gaan dat je je koffer op moet halen en dan weer door de controle gaat.
Tijdens mijn reis van Schiphol naar Newark via Pearson met Air Canada werd mijn bagage doorgestuurd. Was wel acht jaar geleden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Na de immigratie ga je steeds door de douane en dan moet je je koffers bijhebben. Anders kunnen ze geen controle uitvoeren.
De volgende vlucht fungeert dan als een binnenlandse vlucht.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Almere vak V
- Amerika-expert
Vaak is het hooguit 100 meter lopen met je koffer voordat je m op de band kunt leggen voor je volgende vlucht.Marcopstal schreef: ↑17 jun 2024, 10:10Na de immigratie ga je steeds door de douane en dan moet je je koffers bijhebben. Anders kunnen ze geen controle uitvoeren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 990 Weergaves
-
Laatste bericht door Harry
-
- 19 Reacties