Ervaringen Hotels.com

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Ervaringen Hotels.com

Bericht door robinthart »

Hallo, wie heeft er goede ervaringen met hotels.com. Als je de reviews leest is het wel heel slecht. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen gezien het bij Expedia hoort.

Iemand recente ervaringen?

Mvg

Robin
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 784
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen Hotels.com

Bericht door ClaireVHaut »

Ik boek heel vaak via hen. Het is heel duidelijk welke voorwaarden er zitten aan je boeking. Het staat er echt duidelijk bij. Het is net zo slecht als goed als booking. Groot voordeel vind ik sparen van gratis nachten.

Service vind ik ook prima.

Meeste gedoe heb je al je iets niet annuleerbaar hebt geboekt en je toch wil annuleren ;). Dat kan maar kost je wel geld. En ook dat staat duidelijk in voorwaarden.

Ik ben gold member bij ze en heb al 544 overnachtingen geboekt ;) en nog nooit gedoe gehad. Terwijl ik met booking wel eens voor Piet snot ergens stond omdat er iets mis ging met boeken vanuit booking.
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
robinthart
Amerikafan
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Ervaringen Hotels.com

Bericht door robinthart »

Super. Heel erg bedankt voor de reactie. Ik durf het wel aan :)
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4972
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Ervaringen Hotels.com

Bericht door hemmie »

Dan ben ik eigenlijk wel benieuwd wat er dan precies slecht zou zijn. Het is gewoon een boekingssite, voor mij werkt het altijd prima.
Terug in Texas!
YYZ727
Amerika-ontdekker
Berichten: 75
Lid geworden op: 31 jul 2012, 21:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Ervaringen Hotels.com

Bericht door YYZ727 »

Heb er ook al meerdere keren mee geboekt, tot nu toe geen problemen mee gehad. Steeds duidelijke prijsopgave, geen verborgen fees, etc....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer