Beste routeplanner

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
terralinda
Amerikafan
Berichten: 252
Lid geworden op: 02 nov 2011, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 40

Beste routeplanner

Bericht door terralinda »

Beste forumleden, ik ben bezig met de route te plannen voor vakantie van deze zomer. We willen oa naar the North Cascades in Washington state. Daar zijn nu veel wegen afgesloten en lukt het me niet om een route te plannen en te kijken hoelang je over een bepaalde afstand doet.
Wie weet of er een routeplanner bestaat die géén rekening houdt met wegen die nú afgesloten zijn?
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Beste routeplanner

Bericht door jeppiepruts »

Je kunt in Google Maps in plaats van 'nu vertrekken' toch iedere willekeurige datum en tijd in de toekomst selecteren?
Krijg je dan de informatie die je zoekt?

Overigens voor toekomstige zoekers handig om je topic titel aan te passen naar 'Beste manier om een route te plannen over momenteel afgesloten wegen' ofzo. Dit is wel heel erg algemeen :wink:
Laatst gewijzigd door jeppiepruts op 07 mar 2024, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42059
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Beste routeplanner

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt met GoogleMaps de datum aanpassen maar dan kun je maar twee bestemmingen invoeren.
Ik gebruik nu www.bing.com/maps. Daar kun je de datum aanpassen en toch meerdere bestemmingen invoeren. En meer dan 10 bestemmingen is ook mogelijk.

Marianne
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2165
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Beste routeplanner

Bericht door jojostravelusa »

Je kunt MapQuest gebruiken. Die laat de wegen wel in de winter zien, maar verder is het niet zo fijn als Google Maps. Hij kent bv. heel veel campings en zo niet.
terralinda
Amerikafan
Berichten: 252
Lid geworden op: 02 nov 2011, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Beste routeplanner

Bericht door terralinda »

Bedankt voor de tips! Ik ga ze proberen!
Oranjeboom
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:48
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Beste routeplanner

Bericht door Oranjeboom »

Ik ga de bing tip ook gebruiken. Ik heb nog zelf wel een leuke reisplanning app gevonden waar je ter voorbereiding je reis kunt vastleggen en een soort roadbook kan maken. Ik ben er erg enthousiast over. Het heet stippl. Ik geloof dat je er ook een reisverslag in kan vastleggen maar dat moet ik nog uitproberen. Ik weet niet of het bij deze vraag aansluit...
redeye
Amerikafan
Berichten: 211
Lid geworden op: 25 sep 2010, 22:58

Re: Beste routeplanner

Bericht door redeye »

Ik ben druk bezig met het plannen van onze volgende roadtrip en ben gestuit op een handige site die aansluit op dit topic.

Bij Google maps kun je maximaal 10 bestemmingen invoeren. Maak je route tot en met deze 10 bestemmingen en ga dan naar: www.morethan10.com
Plak de url van je zojuist gemaakte Google maps route en plak deze op de morethan10-website. Ga terug naar Google maps en start een nieuwe route en start vanaf punt 11 en maak je route verder. (Let op. Op de website staat dat je moet beginnen bij je laatste punt, maar ik heb zelf ondervonden dat dat niet nodig is). Plak de url van deze route ook op de morethan10-website en hij geeft je 1 url met de hele route erin.

Als het moeilijk klinkt, ligt dat aan mijn uitleg skills. Het is namelijk echt makkelijk.

Enige minpuntje: je kunt dit niet voor elkaar krijgen met uitgestelde start.

Hopelijk heeft iemand er iets aan. :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer