Nieuwe creditcard en nu?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Nieuwe creditcard en nu?

Bericht door jeppiepruts »

jeppiepruts schreef:
13 mar 2024, 09:53
Recent kwam ik een aanbieding tegen voor een upgrade van mijn AMEX FB naar een Platinum card.
....
Klopt het verhaal? Of is het misschien een specifiek AMEX iets? Iemand een idee?
....
Nu ik er steeds langer over nadenk, zou het zo kunnen zijn dat alles waarvoor een preautorisatie op de oude kaart is gedaan ook van de nieuwe vervangende kaart geïncasseerd kan worden? In ieder geval bij AMEX. Dan zou het verhaal van de dame wel kloppen. En kun je niet tot in lengte der dagen met de gegevens van je oude kaart blijven werken. Dat is gewoon klaar zodra je de nieuwe kaart krijgt of activeert, zoals je het ook zou verwachten.
JeroenenTineke
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 22 dec 2023, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Nieuwe creditcard en nu?

Bericht door JeroenenTineke »

@Coyote Inderdaad! Ik bedacht t me later ook, en heb gelijk een nieuwe aangevraagd, zodat we alles sneller kunnen regelen 😅. De kaart is inmiddels onderweg!
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42061
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Nieuwe creditcard en nu?

Bericht door Martin & Marianne »

Vandaag als laatste bij een Motel6 telefonisch de nieuwe creditcard-gegevens doorgegeven voor een overnachting op de dag voor de zonsverduistering. Dat kostte nogal wat moeite. Het duurde nogal lang voordat we iemand aan de lijn kregen. We kregen eerst een bandje te horen in afwachting van iemand die ons kon helpen. De man op het bandje had allerlei opbeurende zinnen voor ons. "Someday we will look back and laugh at the time you are on hold, but for now thanks for hanging in there." en een andere mededeling was:"I've sent a carrier pigeon, lit a smoke signal and shot a flare. Someone should answer surely." De eerste keer is dat leuk om te horen, bij de tiende keer wat minder.

Enfin, uiteindelijk hebben we iemand - onze call had de 'highest priority' - aan de lijn gekregen en de reservering is in orde gemaakt tegen hetzelfde lage tarief.

Martin
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer