Bestellen en afhalen bij Walmart?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
A&A
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door A&A »

Dacht even handig te zijn en alle boodschappen alvast te bestellen bij de Walmart zodat we ze alleen op hoeven te halen. Blijkt dat dit niet werkt; je moet een adres en telefoonnummer invullen anders werkt het niet. Adres en telefoonnummer van het hotel werkt helaas niet.

Ik weet dat we andere jaren wel eens besteld hebben en dan in de winkel bij het pick-up punt of de servicebalie op konden halen. Maar ik kan nu alleen (na Covid gewijzigd kennelijk?) kiezen voor "stoeprand-levering" en dat werkt dus niet met een NL-telefoonnummer. Balen!

Of doe ik iets fout? We willen ophalen in Noord-Seattle.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7591
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door Marcopstal »

Bizar dat het telefoonnummer van het hotel niet werkt. Ook zij zouden toch iets moeten kunnen bestellen bij Walmart en afhalen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1248
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door IngridUSA »

Misschien heb je hier nog wat aan? Is toch nog redelijk actueel lijkt me:
viewtopic.php?t=77812
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door harryh »

@A&A Walmart heeft de pickup in de winkel overal gesloten, is inderdaad alleen nog buiten. Zoals ik in dat draadje wat @IngridUSA deelt al zei werkt dat prima. Ik heb het recent niet gebruikt, maar ik denk dat ik een willekeurig telefoonnummer invulde, of dat van de Walmart vestiging zelf. Het wordt toch niet gebruikt. NL telefoonnummer werkt iig niet, zoals overal in de VS. Ik heb mede om die reden een Google Voice US nummer ;)

Ander punt met Walmart online bestellen is dat ze NL postcodes voor de creditcard betaling niet accepteren. Ik gebruik daarom een Wise Visa debitcard waar ik een VS postcode tijdens mijn verblijf in de VS in zet.
A&A
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door A&A »

Het lukt ons niet om te bestellen en af te rekenen; dat wordt gewoon weer een rondje Walmart. Tijdens de vakantie is dit altijd wel een soort van uitje maar de eerste dag had picknick-up makkelijk geweest. Nou ja, het is anders!
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door Galapogos »

Ik heb de afgelopen jaren meerdere keren boodschappen bij Walmart besteld en op de parkeerplaats bij het pick-up-point in ontvangst genomen. Ik ga over een paar dagen weer bestellen, en zal hier laten weten of het me ook deze keer weer lukt een bestelling te plaatsen.
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 281
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door jeppiepruts »

Ik heb eergisteren bij Walmart in Anthem een hele grote bestelling opgehaald. Telefoonnummer van hotel en postcode 4 cijfers met een 0 erachter. Geen problemen ondervonden (behalve dat bestelling niet compleet was, maar werd netjes opgelost).
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7591
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door Marcopstal »

Galapogos schreef:
16 aug 2023, 22:28
Ik heb de afgelopen jaren meerdere keren boodschappen bij Walmart besteld en op de parkeerplaats bij het pick-up-point in ontvangst genomen. Ik ga over een paar dagen weer bestellen, en zal hier laten weten of het me ook deze keer weer lukt een bestelling te plaatsen.
Is er al een update ?
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
tanteto
Amerikafan
Berichten: 253
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door tanteto »

Voor de echte WalMart experience ga je natuurlijk naar binnen. Een must do tijdens elk bezoek aan de VS 8)
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door harryh »

Bij mij is een pickup gelukt. Geen tel no in mn account gezet, wel in de order een Amerikaans tel no en Amerikaans adres, en betaald met Wise, account staat tijdens mijn verblijf op een Amerikaans adres.
Met de Walmart app, apk ff downloaden, kun je aangeven dat je onderweg bent voor je pickup.
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door Galapogos »

Marcopstal schreef:
26 aug 2023, 17:28
Is er al een update ?
Yep, de bestelling probleemloos kunnen plaatsen en afhalen. Ik gebruikte het Walmart-account dat ik al had. Betaald met een Nederlandse creditcard, net als voorgaande keren.
Steven88
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 31 mar 2011, 17:19

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door Steven88 »

Ik heb zojuist ook alvast een bestelling geplaatst bij Walmart in Seattle Renton. Kon probleemloos de order plaatsen inclusief kortingscode. Overigens had ik wel van te voren mijn creditcard alvast in mijn Walmart account geladen (met een fake adres en telefoonnummer van mijn eerste hotel overnachting).

Als je de Walmart app vanuit de Amerikaanse Appstore (iOS) download dan kan je op de dag van pickup ook alvast aangeven dat je eraan komt en zorgen ze dat je spullen alvast klaar staan.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door harryh »

En als je er bent kun je aangeven in welk pick-up vak je staat. Werkt zelfde met Android app.
Gebruikersavatar
Thierry73
Amerikakenner
Berichten: 1246
Lid geworden op: 07 feb 2008, 16:37
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Haulerwijk

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door Thierry73 »

Ik heb iets wat aansluit op deze vraag, maar ook net een heel klein beetje anders is.
Ik heb op de site van Walmart iets gevonden wat ik graag wil kopen.
Alleen weet ik niet zeker of het ook in de winkel aanwezig is, tenzij ik het op de site bestel en bij de winkel laat afleveren.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ga graag de winkel in en ga sowieso de nodige boodschappen doen ook daar, maar ik zou natuurlijk graag 100% zeker zijn dat het item wat ik wil aanschaffen ook aanwezig is.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door harryh »

@Thierry73 Yep ervaring mee, gewoon bestellen voor pickup. Ik had dat ook, was er maar één op voorraad. In de order kiezen voor "geen alternatieven leveren". Artikel bleek niet op voorraad, kreeg netjes bericht dat ze gratis vanaf een andere locatie konden sturen, maar 3d levertijd, of ik kon annuleren. Heb geannuleerd, direct betaling terug ontvangen.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7591
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door Marcopstal »

Leveren in de winkel kan niet. Of het is er en je kan het ophalen of ze sturen het naar een adres.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Bestellen en afhalen bij Walmart?

Bericht door harryh »

Dat klopt, inderdaad voor pickup moet het wel al op voorraad zijn in de winkel, maar dat zie wel tijdens het bestellen. Is het niet in de winkel dan kun je alleen kiezen voor verzenden naar een adres, niet voor pickup.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer