New York: wie is er ook eind oktober begin november en wil iets gezamelijk doen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gesloten
Sally95
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2023, 20:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

New York: wie is er ook eind oktober begin november en wil iets gezamelijk doen?

Bericht door Sally95 »

Ik ga op vakantie van 27-10 t/m 7-11 in New York. Ik verblijf deels in een Airbnb in Brooklyn, en het laatste deel in een hotel op Times Square. Ik ga alleen en dat vind ik prima, ik heb heel wat activiteiten in gedachten die ik graag in mijn eentje ga doen. Echter zijn er wel wat dingen waarvan ik zeg, het zou leuk zijn om dit samen met iemand te doen. Denk aan een sportwedstrijd, een diner, een excursie en dergelijke. Ik zou ook graag een Halloween feest willen bezoeken. Mocht er iemand of een groepje zijn die rond dezelfde tijd in New York is en ook soortgelijke activiteiten wilt doen dan hoor ik het graag. Dit word mijn eerste keer in NY. Ik ben niet persé van de low budget activiteiten, als ik bijvoorbeeld naar een sportwedstrijd ga wil ik goede plekken bemachtigen etc.

Ik ben niet op zoek naar langdurig samen optrekken, gewoon 1 of een aantal activiteiten samen doen is prima.

Ik ben 27 jaar oud, vrouw.

Groetjes
Laatst gewijzigd door markro op 07 jul 2023, 08:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ter verduidelijking topictitel aangepast.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1643
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: New York: wie is er ook eind oktober begin november en wil iets gezamelijk doen?

Bericht door BonnyR »

Hoi Sally.
Misschien dat je iemand treft hier. Hoop het voor jou, maar misschien is het een idee om lid te worden van een of meer NewYork FB groepen. Sommigen hebben wel 250.000 leden. Dat zijn natuurlijk verschillende nationaliteiten, maar wie weet... 😊 meer kansen gok ik.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Sally95
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2023, 20:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: New York: wie is er ook eind oktober begin november en wil iets gezamelijk doen?

Bericht door Sally95 »

@BonnyR goed idee! Ga ik eens doen. Dankjewel 👍🏻😊
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9258
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: New York: wie is er ook eind oktober begin november en wil iets gezamelijk doen?

Bericht door markro »

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar hier op het forum is langer geleden wel eens geschreven over een 'Big Apple Greeter'.
Dat is een instantie waar je met een inwoner van de stad een tour kan maken.

Zie hier een ouder bericht: viewtopic.php?f=9&t=64376&p=1054193&hil ... r#p1054193

Website: https://www.bigapplegreeter.org/
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Sally95
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2023, 20:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: New York: wie is er ook eind oktober begin november en wil iets gezamelijk doen?

Bericht door Sally95 »

@markro dit klinkt heel gaaf, ik ga het bekijken, dank voor het delen er van! 😊👍🏻
Gebruikersavatar
Cindy1969
Amerikafan
Berichten: 182
Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:13
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Re: New York: wie is er ook eind oktober begin november en wil iets gezamelijk doen?

Bericht door Cindy1969 »

Hoi @Sally95 Wat leuk dat je naar NY gaat, ben er ook 2 keer alleen geweest, heerlijke stad.
Op FB is deze groep een aanrader https://www.facebook.com/groups/2817257108291040 om je oproepje te doen.

Een vriendin van mij woont in Brooklyn en geeft sinds april ook rondleidingen, wel Nederlandstalig.
Linkje https://www.newyorklocal.us/nyc-tours

Veel plezier alvast!
Sally95
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2023, 20:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: New York: wie is er ook eind oktober begin november en wil iets gezamelijk doen?

Bericht door Sally95 »

@Cindy1969 Nederlandstalig altijd leuk, toevallig net ook een Nederlands talige fietstocht geboekt. Bedankt voor de tips!
Sally95
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2023, 20:55
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: New York: wie is er ook eind oktober begin november en wil iets gezamelijk doen?

Bericht door Sally95 »

Ik heb inmiddels best veel reacties gehad op mijn Facebook omroepje, naar aanleiding van de tips hierboven, super leuk bedankt! Van mij mag dit topic daarom wel weg. Groetjes
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer