Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 784
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door ClaireVHaut »

Titel zegt het ...

Ik zoek een sleep, park, fly arrangement waar onze auto meer dan 30 nachten kan blijven staan. VanderValk is 31 nachten.
We vliegen om 10:00 met Delta, dus vroeg op pad. Wij wonen in een niet OV gebied ;) dus met OV kunnen we niet naar Schiphol helaas.
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 877
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: sleep , park , fly meer dan 30 dagen

Bericht door Tantelotje »

Hoeveel meer dan 30? Want 31 is meer :wink:

Bij het Ibis kun je losse parkeernachten bijboeken, geloof dat er standaard 21 bij zitten.
Misschien kan dat trouwens ook wel bij Van der Valk, lijkt me sterk dat die 31 echt de max is, maar ik heb (helaas) nooit langer hoeven parkeren dan 28 dagen.

Een andere optie zou kunnen zijn dat je de auto op P3 zet en overnacht in een van de hotels op of rondom Schiphol. Dan kun je bijvoorbeeld ook overnachten in het Ibis (scheelt in prijs) door gebruik te maken van hun shuttlebus of juist CitizenM op de luchthaven.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 784
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Sleep , park , fly meer dan 30 dagen.

Bericht door ClaireVHaut »

33 nachten.. 34 dagen . Ibis , zij rekenen dan een dagtarief en dat is best pittig , dan zit je rond de 200 euro extra (18 euro per dag ) plus je hotelkamer.. kan je net zo goed op P3 lang parkeren ;) . Vandervalk heb ik gebeld en ik zou teruggebeld worden.

Ik hoopte op een tip die ik over het hoofd heb gezien :)
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 877
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Sleep , park , fly meer dan 30 dagen.

Bericht door Tantelotje »

Nee, helaas geen gouden tip...

Overigens: vorig jaar hadden wij de park, sleep, fly bij Ibis en kosten voor extra dagen kwam op € 8,- per dag. Is dat nu serieus ook al meer als verdubbeld :shock:
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 784
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Sleep , park , fly meer dan 30 dagen.

Bericht door ClaireVHaut »

dat zei de man die ik belde.. je betaalt het standaard dagtarief.. vond het ook al veel
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Norm Peterson
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 aug 2015, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Sleep , park , fly meer dan 30 dagen.

Bericht door Norm Peterson »

Ik zelf heb kortgeleden 4 dagen geparkeerd in de buurt van Schiphol voor 15 euro via Mobian.
Is inderdaad aanmerkelijk korter dan meer dan 30 dagen, maar kan me niet voorstellen dat ze niet ook iets hebben voor meer dan 30 dagen,

https://www.mobian.global/nl/parkeren/s ... schiphol-2
tanteto
Amerikafan
Berichten: 250
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door tanteto »

Is er misschien iemand die jullie naar een NS station zou kunnen brengen?
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 784
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door ClaireVHaut »

Nee helaas.. Onze oudste moet werken die dag en middelste gaat mee :) Jongste heeft geen rijbewijs. We zitten er nu aan te denken om maar gewoon op P3 te gaan staan. Die ANWB code werkt nog steeds en dan is het zo rond de 180 euro voor 33 nachten. Dat is te overzien. Wel vroeg op.. we vliegen om 10:00 uur, dus wil ik wel graag er rond 0700 uur zijn.
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 877
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door Tantelotje »

En als je dat nu combineert in een normaal tarief kamer bij bv Ibis? Hoef je niet middenin de nacht op, geen filestress... je zou dan zelfs de volgende ochtend zelf met je auto naar p3 kunnen rijden (ongeveer 3 minuten vanaf ibis).

Of idd heel vroeg vertrekken. Heb daar zelf nogal een hekel aan want de dag duurt al zo lang en wij vertrekken vaak op donderdag dus zit je vol in de file en moeten we minstens 2 uur rekenen.... Voor mij telt elk uur slaap in de ochtend :lol:
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 784
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door ClaireVHaut »

ja dat kan ook.. ik moet even zien hoe we het het makkelijkst doen, Nachtje slapen is altijd fijn :) Vlucht is al lang zat en ik slaap nooit in het vliegtuig
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
karin 49
Amerikafan
Berichten: 215
Lid geworden op: 15 aug 2012, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door karin 49 »

Misschien is een schiphol taxi huren een idee, afhankelijk natuurlijk waar je vandaan reist.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14320
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door Coyote »

ClaireVHaut schreef:
21 apr 2023, 16:02
Die ANWB code werkt nog steeds en dan is het zo rond de 180 euro voor 33 nachten. Dat is te overzien. Wel vroeg op.. we vliegen om 10:00 uur, dus wil ik wel graag er rond 0700 uur zijn.
Het is natuurlijk nog steeds veel geld maar voor EUR 180 zou ik 'm lekker bij P3 zetten. Dan 's ochtends maar wat eerder op pad. Zelf doe ik het ook zo en ik vlieg al om 08:00 u. Ik betaal EUR 152 (incl. annuleringsoptie) voor 24 dagen op P3 (garage). Ik heb nu al enkele keren geparkeerd op P3 en ik vind het ideaal! Met de shuttlebus ben je in enkele minuten op Schiphol.

Houd er rekening mee dat P3 duurder wordt naarmate je later boekt. Dus zo vroeg mogelijk vastleggen kan voordeliger zijn. Ik zou nu bijv. alweer EUR 25 meer betalen dan 2 maanden geleden toen ik het vastgelegd heb.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 784
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door ClaireVHaut »

@Coyote precies. P3 kennen wij ook idd en je bent in een mum van tijd op de luchthaven. Ik heb hem gisteravond vastgelegd. Die prijzen zijn idd dynamisch.
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 784
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door ClaireVHaut »

karin 49 schreef:
21 apr 2023, 19:35
Misschien is een schiphol taxi huren een idee, afhankelijk natuurlijk waar je vandaan reist.
dat is vanuit waar we wonen niet te betalen
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1634
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door BonnyR »

ClaireVHaut schreef:
22 apr 2023, 12:44
karin 49 schreef:
21 apr 2023, 19:35
Misschien is een schiphol taxi huren een idee, afhankelijk natuurlijk waar je vandaan reist.
dat is vanuit waar we wonen niet te betalen
Dan gok ik in het hoge Noorden of Limburg?
Ik zou zeggen probeer eens te vragen hier. Misschien is er iemand bereid vanuit jullie woonplaats in jullie auto twee keer op en neer te rijden. 😉
" never say never..."
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 655
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Sleep, park, fly meer dan 30 dagen.

Bericht door Elendan »

We stonden 29 dagen voor € 75 bij Courtyard by Marriott Amsterdam Airport Hotel, kijk eens bij Mobypark wat het voor jullie periode kost. Als de prijs meevalt dan kun je apart een kamer huren bij dit hotel of een ander airport hotel (even spelen met de prijs voor een overnachting). Met de shuttlebus is het vervoer naar de luchthaven inbegrepen.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer