Wij gaan ervan uit dat we alles gewassen en gestreken terugkrijgen
Je had moeten zien hoe die hal met de bagagebanden eruit ziet. Honderden koffers staan er onbeheerd. Op onze band waren er een stuk of 10 achter gebleven. Van wat wij konden zien moest er 1 naar Warschau, 1 naar Kopenhagen, 1 naar Israël. Verder lagen er koffers naast de banden, rond alle pilaren stonden koffers in kluitjes van een stuk of 30, 40, langs de glazen wand waar de ophalers de bagagehal in kunnen kijken lag het van links naar rechts helemaal vol en tegen de andere wand stonden een stuk of 20 buggy's en kinderwagens te wachten. En dan moet je ook nog bedenken dat we al ruim een uur in het vliegtuig zaten voordat we opstegen, omdat het laden van de koffers langer duurde. Hadden ze die van ons toch ook wel mee kunnen nemen zou je zeggen.
Van Swissport, waar we een formulier ingevuld hebben om het aan te geven, hoorden we dat Brussel hetzelfde is.
We zien wel wanneer we ze krijgen. Ik ben bij Kruidvat geweest om wat dingetjes te kopen, want we hebben natuurlijk ook geen toilettassen, en verder zien we wel wat we aan kleding gaan missen de komende tijd. Mijn stapel t-shirts is wel kleiner dan normaal. Het jammerst vind ik dat mijn schrift met mijn reisverslag in de koffer zit, dus nu kan ik mijn blog niet uitwerken.
We hopen dat ze voor september terug zijn, want dan gaan we in de herhaling via Toronto. Anders kunnen ze ze beter houden, dan hoeven we niet in te pakken. Dan pikken we ze daar gewoon op