Budget voor eten en drinken

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
MayJans
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2022, 18:11
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Budget voor eten en drinken

Bericht door MayJans »

Ik heb bericht terug van 2 hotels.

Hyatt (Washington DC):
Thank you for reaching out. The hotel is serving breakfast at this time.
Each hotel is different. There will be hot items, fruits, yogurt, cereal. Hot items vary per day. Could be pancakes, eggs, sausage, bacon etc.

Hilton Garden Inn (NYC):
At this time, breakfast is available without interruption at the Hilton Garden Inn Times Square. We offer a grab-n-go style breakfast, from 6 am - 11 am. There are hot sandwiches with meat and eggs, fresh waffles, cereal, and table service. There will be trays of food and team members in the room to assist. Since there has been an increase in new covid cases, I would recommend checking back closer to your arrival date to see if anything has changed in the area. :?

@Martin & Marianne koelbox gaan we zeker kopen maar wel pas na Washington en NYC :)

@bedeve Ik heb tot nu toe ook de hotels/motels geboekt via Booking.com. Ik gebruik het eerst als zoekmachine en kijk vervolgens op de website van het hotel zelf of het daar goedkoper is. Dat is tot nu toe nooit zo geweest dus maar gewoon via booking geboekt.
Gebruikersavatar
Coyote Buttes
Amerikafan
Berichten: 379
Lid geworden op: 26 mar 2020, 12:26
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Budget voor eten en drinken

Bericht door Coyote Buttes »

Hoi @bedeve
Ik begrijp er nix van dat iemand alle hotels via "DE " machine boekt en het vervolgens heeft over budgetbewaking
Ik ben je echt even kwijt hier. Care to explain?
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5763
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Budget voor eten en drinken

Bericht door bedeve »

machine-min (1).jpg













DE Machine @Coyote Buttes heeft als voordeel dat je één plek hebt om al je hotelkamers te boeken.
Da ś heel gemakkelijk
Tegelijkertijd is het niet hét portaal om je hotelkamers voor de optimale prijs te krijgen.
Wanneer er sprake is van budgetbewaking zou je dat laatste als prioriteit verwachten
We hebben er een leuke thread over...

viewtopic.php?f=10&t=77602&hilit=hotel+codes





De foto heb ik 25 jan. 2022 bij High Point Overlook in Red Rock State Park genomen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5763
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Budget voor eten en drinken

Bericht door bedeve »

MayJans schreef:
10 jun 2022, 08:18
Ik heb tot nu toe ook de hotels/motels geboekt via Booking.com. Ik gebruik het eerst als zoekmachine en kijk vervolgens op de website van het hotel zelf of het daar goedkoper is. Dat is tot nu toe nooit zo geweest dus maar gewoon via booking geboekt.

Hoi @MayJans ;

Hier gekeken ?

viewtopic.php?f=10&t=77602&hilit=hotel+codes
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
MayJans
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2022, 18:11
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Budget voor eten en drinken

Bericht door MayJans »

Ja, zeker heb ik daar gekeken en ook gebruikt/vergeleken.
Maar de codes leverden in mijn geval geen lagere prijzen op (in ieder geval niet met dezelfde annuleringsvoorwaarden).
(sorry maar corporate codes durf ik niet te gebruiken, geen zin in gedoe als ik met m'n hele gezin bij de incheckbalie sta).

Ik zal dat boek op m'n eReader zetten :wink:
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5026
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Budget voor eten en drinken

Bericht door harryh »

@MayJans Ik zoek meestal met Trivago, dan word ik doorgestuurd, meestal naar Booking of Expedia. Maar ik boek daar nooit meer, rechtstreeks is echt altijd goedkoper met een van de codes zoals ABNSAVE, ik gebruik nooit Corporate codes. En gewoon annuleerbaar tot paar dagen voor aankomst en geen vooruitbetaling.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer