Gebruik van US-postzegels.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
deebee7
Amerikakenner
Berichten: 404
Lid geworden op: 28 dec 2020, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 5

Gebruik van US-postzegels.

Bericht door deebee7 »

Wellicht bestaat het risico dat door het posten van deze vraag ik als 90 jarige word beschouwd :oops: , maar ik probeer toch maar even.
Ik heb nog oude US international postzegels gevonden van onze reizen naar de US rond 2002-2004. Er staat een vliegtuigsymbool op en 90, of op anderen 70.
Onze kinderen zouden het wel fijn vinden om een postkaartje te sturen naar de grootouders als we volgende week in de US zijn. We hebben de eerste week geen auto, dus ook niet meteen de mogelijkheid om naar een postkantoor te rijden (Disneyworld resort). Ik lees dat om een postkaartje van US naar EU te sturen het $1.30 is. Zou ik deze mogen combineren (bv 1 van 90 en 1 van 70)? Hier in Europe doe je dat gewoon, maar ik ben niet zo gewoon aan de US gebruiken qua post (wie doet dat nou ook nog dezer dagen? :lol:
Iemand een idee? Zou zonde zijn moesten onze kinderen er de moeite in steken en het dan niet zou aankomen wegens niet correct gefrankeerd.
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Gebruik van US-postzegels.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Vraag aan de balie van conciërge in het hotel. Ons konden ze helpen met de stamps en posten. Was wel in het Grand Floridian. Ze hebben ook muntjes voor de wasautomaat.
Trom
Amerikakenner
Berichten: 911
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Gebruik van US-postzegels.

Bericht door Trom »

deebee7
Amerikakenner
Berichten: 404
Lid geworden op: 28 dec 2020, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Gebruik van US-postzegels.

Bericht door deebee7 »

Bedankt. Kan proberen bij resort idd. Nu nog maar eerst eens ergens een postkaartje vinden :D Kan me niet herinneren wanneer ik die voor het laatst zag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer