Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
txgrl9899
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 apr 2022, 16:16
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door txgrl9899 »

Doranda1969 schreef:
18 mei 2022, 18:50
Ik bedoelde eigenlijk of de test van toegangbewijs nu goed gekeurd was voor de cruise met de Royal caribbean. dat kon ik namelijk niet terug .
Dit zou ik ook graag willen weten
Vlinder72
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 mei 2018, 08:35
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Vlinder72 »

Vanmorgen om 10.30 test gedaan. Hoewel er stond dat er alleen om 08.00 - 12.30 - 17.00 uitslagen bekeken worden op zaterdag hadden wij toch binnen een half uur alle certificaten binnen.

Daarna certificaten en vaccinatiebewijzen geupload bij de KLM. Binnen een uur een akkoord ontvangen per mail.

Om 14 30 konden wij inchecken en wij hebben onze boarding passen binnen met een ready to fly vinkje.

Op naar New York morgen.

Ik vind toegangstest.nu echt een aanrader als je met de KLM vliegt. Ik weet niet of alle maatschappijen deze test accepteren maar voor ons is het certificaat binnen en geaccepteerd
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door bedeve »

@Vlinder72 ; nog een keer voor jou maar vooral voor mensen die binnenkort naar de USA vliegen ....
Het is niet een vliegmaatschappij of cruisemij die een test ja / nee accepteert .De USA overheid bepaalt dat en niemand anders ; Toegangsbewijs.nu levert een officieel erkend testresultaat / certificaat
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
ronenivonne
Amerikakenner
Berichten: 527
Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Limburg

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door ronenivonne »

Accepteert United het certifcaat via toegangsbewijs.nu ook? Iemand al ervaring hiermee?

Bedankt
2010: Rond reis Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA:
2013: Orlando en West USA
2014: Orlando en Zuid florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018: Orlando/ Davenport
2019: Orlando/ Davenport
Gebruikersavatar
ronenivonne
Amerikakenner
Berichten: 527
Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Limburg

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door ronenivonne »

Ik zag net dat United ze accepteerd. Excuses, even beter moeten kijken
2010: Rond reis Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA:
2013: Orlando en West USA
2014: Orlando en Zuid florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018: Orlando/ Davenport
2019: Orlando/ Davenport
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door harryh »

Ook hiervoor geldt zoals gisteren ook al gezegd dat het niet de airline is die dat bepaalt maar het CDC.
Hermannn
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2022, 16:53
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Hermannn »

ronenivonne schreef:
29 mei 2022, 09:32
Ik zag net dat United ze accepteerd. Excuses, even beter moeten kijken
Waar kun je dit vinden? Welke tests door United worden geaccepteerd?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door harryh »

Nogmaals kijk even bij de CDC info over welke tests ze accepteren, niet bij United...
Gebruikersavatar
ronenivonne
Amerikakenner
Berichten: 527
Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Limburg

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door ronenivonne »

Hermannn schreef:
29 mei 2022, 16:55
ronenivonne schreef:
29 mei 2022, 09:32
Ik zag net dat United ze accepteerd. Excuses, even beter moeten kijken
Waar kun je dit vinden? Welke tests door United worden geaccepteerd?
In dit topic hebben mensen deze test gebruikt bij United
2010: Rond reis Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA:
2013: Orlando en West USA
2014: Orlando en Zuid florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018: Orlando/ Davenport
2019: Orlando/ Davenport
Gebruikersavatar
ronenivonne
Amerikakenner
Berichten: 527
Lid geworden op: 07 mar 2011, 12:16
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Limburg

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door ronenivonne »

harryh schreef:
29 mei 2022, 18:20
Nogmaals kijk even bij de CDC info over welke tests ze accepteren, niet bij United...
Thx. Ik werd er niet echt wijs uit. Kan alleen algemene info vinden op de site
2010: Rond reis Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA:
2013: Orlando en West USA
2014: Orlando en Zuid florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018: Orlando/ Davenport
2019: Orlando/ Davenport
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2501
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Dutchess »

harryh schreef:
29 mei 2022, 18:20
Nogmaals kijk even bij de CDC info over welke tests ze accepteren, niet bij United...
Op zich heb je gelijk, het is de CDC die de regels maakt, maar: het is uiteindelijk aan de vliegmaatschappij de taak om te bepalen of het testbewijs dat je laat zien aan de CDC eisen voldoet. Dat heeft de Amerikaanse regering aan de vliegmaatschappij opgedragen. Dus ik begrijp de vraag wel.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 474
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door nwolf »

@Dutchess , Ja en nee....
Ten eerste de sites zelf :
Toegangsbewijs. nu : grote blauwe banner boven:
Reist u naar de VS? Ook daar zijn onze testen geldig! Vragen per land? Kijk voor de meest actuele informatie op www.nederlandwereldwijd.nl. (Hemelvaartsdag en 2e Pinksteren doen we de verificaties zoals gebruikelijk, klantenservice is wel gesloten, en we verwerken op deze dagen geen bestellingen).
Testifly.de : Internationally recognized certificate.

Ten tweede :
De vraag (wat mij betreft een trol met 1 post en dat is een paar terug...) over welke wordt geaccepteerd is niet 1x, maar wel 100x gevraagd op dit forum, gebruik je de zoek functie, of doe ff de moeite om de laatste 4 pagina's te lezen en je krijgt al antwoord.

Je gaat zelf op vakantie, dan is het een hele kleine moeite om toch even te zoeken, het is en blijft een forum, niet de helpdesk van je vliegtuigmaatschappij of je reisbureau. Daarnaast mag je hopen dat mensen hier weten waar ze het over hebben (geen twijfel trouwens ;)), het zijn vaak ook alleen maar meningen/ervaringen.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2501
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Dutchess »

nwolf schreef:
29 mei 2022, 21:05
@Dutchess , Ja en nee....
Ten eerste de sites zelf :
En je bewijst daarmee juist mijn punt. Een testbedrijf kan van alles beweren, dat is gewoon reclame. Als je de CDC regels kent, weet je b.v. dat toegangsbewijs.nu eigenlijk juist niet aan de eisen voldoet, want dat bedrijf levert geen "real-time supervision remotely through an audio and video connection" - ze observeren alleen via foto's. Maar de vliegmaatschappijen accepteren die test toch wel (want op het certificaat staat de minimum vereiste informatie, en er staat niet bij dat het een zelftest is). Dus uiteindelijk is het aan de vliegmaatschappij om te oordelen.


Verder begrijp ik overigens je opmerking wel over dat de vraag al honderd keer gesteld is. Het is nou eenmaal voor velen makkelijker om een vraag te stellen dan om te zoeken, dat is de consequentie van het leven in onze huidige "chat" wereld. Kijk maar eens hoe vaak dezelfde ESTA vragen voorbij komen, om nog eens een voorbeeld te noemen. Ik ga me daar niet meer aan ergeren, ik neem gewoon af en toe even afstand van het forum.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1576
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door d_vdploeg »

Als er al een airline zou zijn die de test niet zou accepteren zou je juist verwachten dat bijvoorbeeld een KLM dat niet zou doen. Als iemand zou kunnen weten hoe toegangsbewijs.nu werkt is het de KLM. Dat iemand van United of American Airlines dat niet weet kan ik wel begrijpen.

Gaan ze natuurlijk never nooit doen want alle vereisten staan er inderdaad op, je ziet niet dat het eigenlijk een zelftest is, negative, en door. Al het andere levert gedoe op van omboeken e.d. Ja de verantwoordelijkheid van het testen ligt bij de airlines, ja CDC bepaald de regels, maar de airlines hebben natuurlijk wel een commercieel belang.
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door harryh »

Het ging mij er meer om dat er steeds weer dezelfde vraag komt "accepteert airline xyz Toegangsbewijs.nu (of Testifly of "you name it"). Die vraag is ook al vaak beantwoord. En als je twijfelt, zorg dat je de CDC eisen bij je hebt als pdf of zo als je op de airport aankomt, dan kun je het gesprek met de airline medewerker aangaan.
Hermannn
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2022, 16:53
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Hermannn »

Word ik nu een trol genoemd :shock:

Maar goed: bij CDC staat dat de test onder videobegeleiding moet worden uitgevoerd. Dat is bij testifly wel het geval maar niet bij toegangsbewijs.nu

op dit forum vertellen mensen dat het gelukt is met toegangsbewijs.nu maar de vraag is of wat in het verleden lukte ook in de toekomst lukt. toegangsbewijs.nu voldoet niet aan de beschrijving van de testprocedure op CDC en daarmee vind ik het een onzekere testaanbieder. Men kan er op ieder moment achter komen dat de test niet voldoet, en daarmee per direct niet meer geaccepteerd wordt.

Als iemand stelt dat de test door United geaccepteerd wordt, dan ben ik benieuwd naar de bron van die bewering, en die bron is er dus niet. Een formele acceptatie zou de twijfel wegnemen.

Bij testifly staat op de website: powered bij lufthansa en de videobegeleiding van de test voldoet wel aan de beschrijving van CDC.

Ik ga dus testen via testifly
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1576
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door d_vdploeg »

Hermannn schreef:
30 mei 2022, 09:46
Als iemand stelt dat de test door United geaccepteerd wordt, dan ben ik benieuwd naar de bron van die bewering, en die bron is er dus niet. Een formele acceptatie zou de twijfel wegnemen.
Dat zal met name de mensen zijn die toegangsbewijs.nu hebben gebruikt en die succesvol met United in de VS zijn aangekomen. Andere bronnen heb je niet want de airlines zullen altijd verwijzen naar de regels die CDC hieraan gegeven heeft.

Nogmaals er zijn hier talloze voorbeelden van mensen die toegangsbewijs.nu succesvol hebben gebruikt, ook in dit staartje maar ook in het topic van de checklist. Voldoet het helemaal aan de eisen, waarschijnlijk niet. Maar het wordt geaccepteerd. Anders hadden we het wel gehoord :wink: Het zou overigens raar zijn als airline A het accepteert en airline B niet.
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 474
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door nwolf »

Hermannn schreef:
30 mei 2022, 09:46
Word ik nu een trol genoemd :shock:

Maar goed: bij CDC staat dat de test onder videobegeleiding moet worden uitgevoerd. Dat is bij testifly wel het geval maar niet bij toegangsbewijs.nu
ok. ok.... post 2 dus dat neem ik terug Hermannn ;).

Maar zoals Harry ook aangeeft, lees eerst even, het is echt maar 5 minuten en het zijn steeds dezelfde bronnen die terug komen waarnaar wordt verwezen. Ook zoals hier te lezen is dat al heel veel mensen met welke testtool dan ook succesvol zijn gaan vliegen.
Vergis je niet he, de dame aan de balie bepaalt of het genoeg is uiteindelijk en vaak kijken die ook maar met een half oog omdat ze het druk hebben met je koffers, tickets en weten dat er nog 200 meer mensen in dat krappe uur door moeten.
Ze moeten dit ook doen en ook op dit forum al genoeg artikelen waarin te lezen is dat de airlines dit ook niet erbij kunnen hebben en er vanaf willen.

Zolang het bureau een erkend certificaat mag uitgeven verwacht ik eerlijk nooit een probleem met welke airline dan ook, zou onderhand tijd worden dat we met deze "cashcow/poppenkast" kunnen stoppen. Stond bij Universal met " Spaanstaligen te praten en als je met de auto of de boot de grens over gaat naar de US is dit formulier helemaal niet nodig en laat de vaccinatiedekkingsgraat in Zuid Amerika nou niet een voorbeeld voor de rest zijn :lol:
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Coyote »

Mijn zus is vorige week nog naar Amerika gevlogen met American Airlines met een test van toegangsbewijs.nu.

Ik heb er ook naar gekeken maar kost je € 19,95 excl. € 8,50 verzendkosten.

TestiFLY kost je op dit moment € 9,95 + kosten eigen test die je voor nog geen € 3 kunt krijgen bij AH.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
cvdv1991
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2022, 11:13
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door cvdv1991 »

KLM zegt:

Important
Bring your documents

Please bring a hard copy of the uploaded documents with you when travelling, as you need to be able to show them at arrival. Next to that, we might have to do an extra, unforeseen check at your departure airport.

Moet ik dan het bewijs van toegangsbewijs.nu ook nog uitprinten en meenemen? Wat een papier allemaal...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer