Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5030
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door harryh »

Interessant @roberttiel, bedankt voor het delen.
Ik zit even te kijken, ze accepteren bv het standaard merk testen van AH, Kruidvat, Etos, nl. FlowFlex. Dan ben je wel goedkoop klaar.
Ook voor terugreis een optie. Openingstijden alle dagen 08-20u CET en binnen 2 uur certificaat.
Arwin
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 feb 2007, 18:22

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Arwin »

dank je voor het delen @roberttiel lijkt een prima en goedkope oplossing.
Heb al 4 setjes van toegangsbewijs.nu in huis dus ga die ook gebruiken, maar dit lijkt een goed alternatief voor toekomstige reizigers.
Hoe makkelijker we kunnen testen , hoe beter, dus dit soort initiateven zijn welkom. (of helemaal niet meer testen dat is uiteindelijk het mooist :) )
The more you see, the less you know.
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 475
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door nwolf »

Dat testifly ziet er bijna te goed om waar te zijn uit... :D
Zou het misschien niet aandurven om een risico te lopen voor je vlucht ;)

Denk dat ik op de heenweg testenvoortoegang doe en op de terugweg toegangsbewijs.nu.

Op zich een rare tijd zo, je mag carnavallen, moet soms zelfs weer naar kantoor iedereen loopt langs je zonder mondmasker....
En als je toevallig pech hebt, je niet ziek voelt en toch Corona oploopt mag je lekker thuis blijven en kom je het vliegtuig niet in.
Alsof alles weer open is behalve dit :S
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
thebruins
Amerikakenner
Berichten: 538
Lid geworden op: 07 jun 2005, 17:21
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door thebruins »

Mocht iemand nog twijfels hebben over de vermelde tijd: net gebruikt in Arizona en certificaat ontvangen. Er staat bij mij de lokale tijd in Phoenix op als ‘08:17 am utc-07’.
jkimbels
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2022, 11:36

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door jkimbels »

Ik heb sinds kort een herstelbewijs. Nu lees ik dat ik me voor de terugreis alsnog moet laten testen? Dat lijkt me dubieus, want in NL is dat bewijs maandenlang geldig? Iemand ervaring mee? Ik neem voor de zekerheid een paar testen mee, maar apart is het wel als het moet
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1593
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door d_vdploeg »

Of het dubieus is of niet: Feit is helaas dat testen bij terugkomst sinds december verplicht is als je uit een niet-schengenland komt Dit staat compleet los van vaccinatiestatus en eventueel hersteld.
Laatst gewijzigd door d_vdploeg op 06 mar 2022, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
jkimbels
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2022, 11:36

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door jkimbels »

d_vdploeg schreef:
06 mar 2022, 12:55
Of het dubieus is or niet: Feit is helaas dat testen bij terugkomst sinds december verplicht is als je uit een niet-schengenland komt Dit staat compleet los van vaccinatiestatus en eventueel hersteld.
Ok, thanks!
jastsali
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jul 2010, 14:46
Aantal x V.S. bezocht: 75
Locatie: Achterhoek

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door jastsali »

Even terug naar de hoofdvraag in deze topic. Toegangsbewijs.nu voor de heenreis is geen probleem. Afgelopen vrijdag vanaf Düsseldorf via München gevlogen naar Washington DC. Acceptatie van certificaat geen probleem. Alle papieren werden in München wel extra gecheckt, dus wel zorgen dat je de prints bij je hebt.
Na een positieve ervaring vorige maand voor de terugreis vanaf Orlando, blijkt het ook een prima optie voor de heenreis.
Gebruikersavatar
Wanderlust
Amerikakenner
Berichten: 431
Lid geworden op: 06 feb 2015, 15:26
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Wanderlust »

Super, ik heb gisteren ook twee testkits besteld die ik van plan ben te gebruiken voor de heenweg (eind volgende week).
Travel: July 2012 / August 2014 / June 2016 / February 2018 / November 2018 / January 2020 / July 2020 / March 2022
DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1593
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door d_vdploeg »

Voor de terugweg hoeven we vanaf 23 maart (dat is dus vanaf a.s woensdag) niet meer te testen, scheelt weer :thumbup:
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
Semper247
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2022, 15:05
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Semper247 »

Ik ga 26 april naar Vegas met drie vrienden. Lees op de site van KLM dat je bewijs van vacinatie kan uploaden van tevoren. Hetzelfde geld voor een "gecertificeerde" coronatest...ik begrijp uit de verhalen hier dat toegangsbewijs.nu gecertificeerd is. En dat ze deze dus accpeteren naar Amerika. Iemand die recent heeft gevlogen en die testbewijs heeft gebruikt? Is naml. Erg handig. Bestel ik er direct 3!
Semper247
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2022, 15:05
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Semper247 »

Wanderlust schreef:
17 mar 2022, 16:33
Super, ik heb gisteren ook twee testkits besteld die ik van plan ben te gebruiken voor de heenweg (eind volgende week).
Waar gaat de reis heen? En zou je willen laten weten hoe het is gegaan met de tests?
Fijne reis alvast
AmelieN
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mei 2021, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door AmelieN »

Ik heb een vraag die maar deels verband houdt met dit onderwerp maar weet niet hoe ik evt een nieuw onderwerp aanmaak (excuus). Zijn er mensen die met kids naar de VS hebben gereisd die niet geheel gevaccineerd zijn? Dochter van 11 heeft helaas maar 1 vaccinatie. Omdat ze covid kreeg mag de tweede nog niet. Is haar herstelbewijs nu voldoende om in de VS niet nog een keer getest te hoeven of moeten we ook nog een verklaring van de huisarts en hoe werkt dat...iemand ervaring? Veel dank!
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2504
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Dutchess »

Onder de 18 hoef je niet gevaccineerd te zijn om de VS binnen te komen. Je moet idd als niet-gevaccineerde officieel wel testen 3-5 dagen na aankomst (tenzij je een herstelbewijs hebt), maar niemand die dat controleert, en er zijn ook geen eisen w.b. het soort test, dus je zou een (meegenomen) zelftest kunnen doen. Tenzij je naar Hawaii gaat, waar de regels over het algemeen strenger zijn (geweest) dan de rest van de VS, zou ik me geen zorgen maken.
Laatst gewijzigd door Dutchess op 20 mar 2022, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
AmelieN
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mei 2021, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door AmelieN »

Ik neem zelftesten mee maar de maar eenmaal gevaccineerde heeft ook een herstelbewijs-de reden dat ze niet tijdig haar tweede vaccinatie krijgt is dat ze covid kreeg en dan pas 90 dagen later gevaccineerd mag.

Veel dank voor de snelle reactie! Een hele opluchting 😀
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2504
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Dutchess »

Doe een week of zo voor jullie vertrek wel eerst thuis nog een zelftest, om zeker te stellen dat ze alweer negatief test. Want ze moet (nog) wel een negatieve test hebben om aan boord te komen, en het is altijd prettiger om alvast te weten dat ze negatief is voordat je de officiële test laat doen de dag voor vertrek.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Gebruikersavatar
pollyblue
Amerikakenner
Berichten: 550
Lid geworden op: 29 jul 2008, 17:48
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Schelle

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door pollyblue »

Hier ook nog een vraag ivm het invullen van het Combined Passenger Attestation. Onze dochter van 7 is volledig gevaccineerd. Hoef ik dan bij vak D. Exceptions (child 2 tot 17 years) nog iets aan te duiden of niet?
Motion
Amerikafan
Berichten: 135
Lid geworden op: 29 mei 2008, 09:36
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door Motion »

Nee, als ze volledig gevaccineerd is, valt ze niet onder de uitzonderingen, omdat ze al voldoet aan de eis.

Dus je vult voor haar gewoon section 1 A en section 2 A in en dan ben je klaar.
gewoonstuart
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jan 2017, 20:31
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door gewoonstuart »

Net terug uit Los Angeles. Voor zowel de heenreis als de terugreis de zelf testen van Toegangsbewijs.nu gebruikt. De KLM had ze gelijk geaccepteerd. Geen gedoe met een testlocatie zoeken blablabla

En mooiste is dat je niet eens stokje in je neus hoef te doen gewoon een negatieve test gebruikt foto gemaakt en hoppa reis certificaat. Je laat je Roadtrip daardoor toch niet van afhangen is mooi geweest lekker naar Amerika gaan!

:wink:
04-17: PA, VA, MD, NJ, NY + Canada
04-18: FL
02-19: NV
03-22: CA
Gebruikersavatar
nwolf
Amerikakenner
Berichten: 475
Lid geworden op: 03 aug 2014, 18:28
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Oost/Noord-Brabant

Re: Toegangsbewijs.nu test voor heenweg

Bericht door nwolf »

Alleen zo zonde dat ze niet op zondag open zijn :)
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | April 2022 ORL | April 2023 ORL
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer