Naar California in Maart 2022

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
natevdv
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 jun 2020, 23:07
Aantal x V.S. bezocht: 1
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Naar California in Maart 2022

Bericht door natevdv »

Hey iedereen!

Ik ben vrij nieuw op dit forum dus mijn excuses als sommige vragen al ergens beantwoord zijn geweest!
Ik ben begin Februari afgestudeerd en heb al langer de nood om een grote reis op mezelf te maken, liefst naar The USA. Ik heb mijn zinnen gezet op California en wil eigenlijk begin Maart al vertrekken. Uiteraard moet ik daar wel enkele dingen voor in orde brengen en ik wil dat zo correct en snel mogelijk kunnen doen, zonder dat ik voor enige verassingen kom te staan.

Ik stel me vooral de vraag hoe het zit met de documenten/eventuele testen als ik terug naar huis keer (België). Als ook of iemand op de hoogte is van de staat California, want als ik het goed gelezen had moest je vóór de aankomst in CA enkele documenten ondertekenen (een soort van terms & conditions) - maar corrigeer me als ik dat fout heb gelezen!

Het klinkt misschien wat raar dat ik op 2-3 weken tijd alles nog wil kunnen regelen om naar The USA te gaan, maar vanwege school kon ik nog niets vastleggen en lag mijn focus eerst bij het afstuderen. Ik wil ook even weg van thuis voor dat ik mezelf in het werkveld smijt. Een break is nodig want 2021 is een klote jaar geweest. :) Hartelijk bedankt voor de eventuele tips/tricks en doorverwijzingen die antwoord bieden op mijn vragen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer